عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان رامیان


تشکیل ستاد اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان رامیان

تشکیل ستاد اجلاسیه بزرگداشت  4000 شهید استان در شهرستان رامیان

ستاد اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور مسئولین کمیته های این ستاد در محل دفتر کار فرماندار تشکیل گردید.

مهندس صادقلو فرماندار در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس بالاخص 4000 شهید استان گلستان گفت: راه شهدا راه سعادت بشر بوده و  برگزاری اجلاسیه، یادواره و مراسم شهدا بازخوانی وظیفه و تعهد سنگین ما در برابر فداکاری‌های شهدا و ایثارگران برای حفظ انقلاب است.

فرماندار رامیان در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان در سال 94 افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ساری و جاری شود و اجلاسیه شهدای استان مختص به یک روز نبوده و اقدامات دستگاهها باید در جهت تکریم و بزرگداشت شهدا در تمام ایام استمرار یابد.

رئیس ستاد بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان رامیان به ارائه مکتوب تقویم اجرایی برنامه های کمیته های ستاد توسط مسئولین کمیته ها تاکید و از تدوین برنامه های ستاد بزرگداشت اجلاسیه 4000 شهید استان به صورت کتابچه در آینده ای نزدیک جهت اجرای هر چه بهتر و دقیق تر برنامه در شهرستان رامیان خبر داد.

در ادامه هریک از مسئولین کمیته های این ستاد به ارائه برنامه پیش بینی شده در کمیته مربوطه در جهت تکریم مقام شامخ شهدا در سال 95 پرداختند.

برگزاری همایش شوراهای دانش آموزی،برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار،برگزاری جشنواره های ورزشی ،اجرای مسابقات فرهنگی و هنری،دیدار و تجلیل از مادران عزیز شهدا،اجرای یادواره شهدا،قرائت وصیت نامه شهدا در مدارس ، برگزاری یادواره شهدای دانشجو ، برگزاری بازیهای بومی و محلی و تدوین کتب در خصوص شهدا از جمله برنامه های کمیته های ستاد بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان رامیان بوده که در این جلسه به آنها اشاره شد.

تشکیل ستاد اجلاسیه بزرگداشت  4000 شهید استان در شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 946
  • کد خبر : 22284