عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان


تشکیل ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان

تشکیل ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان

ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان با حضور فرماندار،حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان ،محمدی مدیر اقامه نماز استان و اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان در دفتر امام جمعه رامیان تشکیل گردید.

مهندس صادقلو فرماندار در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان گفت: همه ما سرباز نظام هستیم و نماز نیز رکن نظام بوده و ما با تمام وجود در خدمت اقامه نماز و اجرای طرح های مرتبط با نماز در شهرستان هستیم.

فرماندار رامیان در ادامه به آمادگی کلیه دستگاههای شهرستان بر اجرای طرح منهاج(نماز بازاریان)،احیای نماز صبح مساجد،اجرای طرح گلبانگ محمدی و از اختصاص یک جلسه شورای فرهنگ عمومی به موضوع نماز خبرداده و خاطر نشان کرد: حدود انتظارات ستاد اقامه نماز به ادارات شهرستان ارسال خواهد شد و کلیه دستگاهها ملزم به همکاری با ستاد اقامه نماز در جهت احیای این فریضه الهی خواهند بود.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان گفت: باید به حقیقت نماز و روزه و اهداف و نتایج آنها توجه نموده چرا که سعادت دنیا و آخرت در گرو اهمیت به نماز بوده و باعث اصلاح جامعه خواهد شد .

وی بر احساس مسئولیت همگانی در جهت احیای نماز در جامعه تاکید نمود.

سپس محمدی مدیر اقامه نماز استان انتظارات و خواسته های ستاد اقامه نماز استان از شهرستان را بیان و خواستار محقق شدن انتظارات شدند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1174
  • کد خبر : 22287