عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 95 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت : همانطور که مقام معظم رهبری شعار سال را بر این مبنا قرار دادند در سال جدید بحث اقدام و عمل در دستور کار دولت قرار گرفت و ستاد فرماندهی در دولت جدید تشکیل شد و مسئولیت امر بر عهده معاون اول رئیس جمهور قرار داده شد.

"علی اصغر میرزایی" افزود : در شهرستان بندرگز نیز ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل و کمیته ها مشخص شد و این موضوع جز برنامه های اصلی ادارات و نهادهاست و مدیران به صورت فعال در حال پیگیری مصوبات می باشند.

وی گفت : باید دغدغه های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهیم و برای دنیا به خصوص جوامع اسلامی الگویی تاثیر گذار باشیم .

فرماندار  بندرگز گفت : یکی از مولفه های ایجاد قدرت و کمک به مستضعفین جهان اقتصاد قوی و مقاوم است شعارهای انقلاب از جمله حمایت از مستضعفین باید ابتدا از جامعه آغاز شود  .

این مقام مسوول ادامه داد : توطئه های دشمنان باعث شد تا در بعض مسایل انتظاری که از جمهوری اسلامی وجود داشت محقق نشود و دنیای استکباری پس از تحمیل جنگ که توسط مردم ، شهدا و جانبازان خنثی شد برای صدمه زدن به نظام از حربه های مختلف به ویژه تحریم اقتصادی را بکار برد که انشاءالله با کمک همه مردم و مسولین این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

میرزایی با شاره به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر به اثرات مخرب آن در جامعه اشاره کرد و گفت : همه این مناسبت ها فرصتی است تا بتوان  برنامه ریزی و آگاهی سازی کرد و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته را به مردم و جامعه گزارش دهیم.

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز ادامه داد : ایران به دلیل همسایگی با بزرگترین کشور تولید کننده مواد مخدر افغانستان و افزایش تولیدات این کشور پس از حمله آمریکا بیشتر از قبل از سوی دشمنان تهدید می شود و ترانزیت مواد مخدر هدایت شده به سوی کشور ما صورت می گیرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی برای مبارزه جدی با مواد مخدر ، یاد و خاطره 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز مبارزه با مواد مخدر را که 80 درصد آنان از پرسنل خدوم نیروی انتظامی بوده اند را گرامی داشت.

فرماندار بندرگز همچنین با گرامیداشت 7 تیر ساگرد شهادت شهید بهشتی و هفته بزرگداشت قوه قضاییه از زحمات این عزیزان در شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

میرزایی با اشاره به شهادت شهید چمران گفت : این مرد خدایی و عارف بالله و مجاهد در همه صحنه ها و دفاع از انقلاب و اسلام و کسی بود که به همه رفاهیات و امکانات پشت پت زده  و قبل از انقلاب در میدان های مقاومت فلطسطین و لبنان تاثیرگذار بود و پس از انقلاب خالصانه در خدمت نظام وانقلاب بود و در جایگاه وزیر دفاع در صحنه های نبرد دفاع مقدس به شهادت رسید. 

وی همچنین با گرامیداشت  یاد و نام دکتر شریعتی گفت : این اندیشمند بزرگ صاحب آثار متعددی است که جامعه و جوانان و صاحب نظران از آثار و برکات تفکر و اندیشه  این متفکر بزرگ بهره مند هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ماه رمضان نشانه اوج توجه حضرت باری تعالی به بندگان خود است و همانطور که خود را برای امورات شخصی در طول سال آماده می کنیم باید  برای بهره مندی از این ایام و لیالی قدر ارزشمندآماده کنیم .   

گفتنی است ، این نشست با حضور معاونت هماهنگب برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل بانوان وخانواده استانداری برگزار شد.

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 682
  • کد خبر : 22331