عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان ترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن ؛ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار ، بخشداران و اعضای ستاد شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فیروزی فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بایستی همیشه زنده و جاودانه باشد و در ادامه برای مقام معظم رهبری طول عمر باعزت و توفیقات روزافزون دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

فیروزی گفت: جمهوری اسلامی ایران به حق جزو کشورهای نادری است که در دفاع از حقوق مظلوم پیش قدم بوده و یکی از سیاست های راهبردی آن دفاع از مستضعفین جهان بویژه مرم مظلوم فلسطین می باشد.

فرماندار با اشاره به اهمیت روز قدس و حضور باشکوه در این مراسم گفت: امام عزیز در طول عمر باعزت خود همیشه دغدغه حمایت از مردم فلسطین را داشت و بعد از رحلت ایشان مقام معظم رهبری نایب برحقش دغدغه حمایت از مظلومین جهان خاصه مردم فلسطین را نیز داشته است لذا بر تمامی مسلمین جهان بویژه ایران اسلامی واجب است به ندای رهبری لبیک گفته و در روز جهانی قدس حضور باشکوهی داشته باشند.

فیروزی حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اشغالی را هدف برگزاری روز قدس عنوان کرد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر صهیونیست جهانی و رژیم غاصب اسرائیل است لذا بر حضور حداکثری مردم شهرستان در این راهپیمایی را تاکید کرد.

فرماندار افزود: دستگاههای متولی بر حسب وظایف تعیین شده با اطلاع رسانی به موقع زمینه حضور باشکوه مردم را در این مراسم ضد استکباری فراهم کنند.

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .