عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه فرماندار گرگان به مناسبت روز جهانی قدس


بیانیه فرماندار گرگان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه فرماندار گرگان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،"دکتر سیدعباس حسینی" فرماندارمرکز استان گلستان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شهرستان گرگان دعوت کرد تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

متن پیام بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می رسد و ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بار دیگر در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند تا همبستگى خود را در حمایت از آزادی قدس شریف و حقوق مردم فلسطین اعلام نمایند.

روز قدس، روز دفاع از ملت فلسطین و مردم مظلومی است که با نام خدا و تأسی به ایمان اسلامی، با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه و کشتار وحشیانه در فلسطین و لبنان که به هیچ اصل انسانی و قانون بین المللی پایبند نیست، مقابله می کنند.

روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تبلور وعده الهی است که حکومت و کاخ ظلم خداگریزان را که از تارعنکبوت لرزان تر است ناپایدار می کند؛ این ابتکار حکیمانه امام راحل در سایه توجه ای که انقلاب اسلامی ایران به موضوع فلسطین دارد، بیداری و تقویت روحیه استکبارستیزی در میان مسلمانان و مستضعفان جهان را به دنبال داشته و باعث جلوگیری از بلندپروازی های رژیم غاصب اسرائیل و تحقق رؤیای آنان گردیده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهرستان گرگان در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

گفتنی است مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرگان ساعت 10:30 صبح روز جمعه 11 تیرماه مصادف با 25رمضان از میدان شهرداری ،خیابان امام خمینی(ره) ،چهارراه میدان به سمت خیابان شهید رجایی و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1033
  • کد خبر : 22424