عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد


سومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

سومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 سومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، نورقلی پور نماینده حوزه غرب استان گلستان، تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، ائمه جمعه و جماعت، معاون فرماندار، بخشداران و اعضای شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه شریف و رحمانی گفت: روز قدس روزی بسیار مهم در تاریخ انقلاب ما و یکی از روزهای استراتژیکی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. روزی که میراث گرانبها و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است و عرصه ای برای نمایش قدرت اسلامی و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملت های مسلمان و تمامی آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس شریف از چنگال بی رحم غاصبان است لذا اینجانب به عنوان نماینده عالی دولت خواستار حضور باشکوه تمامی مسئولین و مردم شهرستان در راهپیمایی این روز هستم.

فیروزی گفت: برجستگی نظام جمهوری اسلامی در حوزه اخلاق نمود دارد لذا به شدت بایستی اخلاق در حوزه مدیریت تقویت شود چرا که اخلاق وظیفه کلان همه مدیران اسلامی است. در ادامه از نقش آموزش فنی و حرفه ای در توانمند سازی جوانان و خود اشتغالی در شهرستان سخنانی را ایراد کرد و برلزوم هماهنگی سایر دستگاههای اجرایی شهرستان با دستگاه مربوطه تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: مدیران نظام اسلامی با اخلاق حسنه در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش کنند تا موجبات رضایتمندی آنها فراهم شود. وجود مدیریت در سیستم یا دستگاه را افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد.

فرماندار با توجه به اهمیت هفته مبارزه با قاچاق گفت: در جامعه اسلامی قاچاق کالا یک اقدام خلاف و غیر قانونی است که تبعات منفی فراوانی برای جامعه دارد. آسیبهای جدی همچون طلاق ، ناهنجاریهای اجتماعی ، فقر و بیکاری را شامل می شود لذا همه بایستی تلاش کنند با قاچاق کالا مبارزه کنند و بنا به وظیفه خود با تمام توان در برابر این معضل ایستادگی کنند.

فیروزی همچنین به اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته همایش مواد مخدر ، برداشت و خرید محصولات کشاورزی ( گندم، جو و کلزا) را داشتیم، در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفت و امیدواریم در سال های آینده بهتر از این عمل شود.

سومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .