عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس


تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول با صدور اطلاعیه ای این ایام را تبریک گفت.

 

متن کامل این پیام ها به شرح زیر است:

باردیگر زیباترین فصل فرهنگ: ایثار و استقامت، جهاد، شهامت، مردانگی و جاودانی درآغازین روزهای خزان، هشت بهار عزت آفرینی ودلاور مردی را تداعی نموده است.

هشت سالی که رهروان خمینی کبیر(ره) درغربت این دنیای زر و زور وتزویر به دور از واهمه ماشین جنگی یکی ازسفاکترین رژیم های منطقه که با یاری اربابان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای انقلاب نوپای مردم مظلوم و ستمدیده ایران را نشانه رفته بود، حماسه بی‌مانندی را رقم زدند.

حماسه‌ای که برای نخستین بار درطول تاریخ ایران موجب شد تا معاندان و دشمنان زبون قادر به تصرف حتی یک وجب از خاک ایران عزیز اسلامی نشوند.

برما خادمان مردم دردولت تدبیر و امید فرض است در طلیعه سی وچهارمین سال این حماسه عظیم، غرور آفرین وعزت بخش ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهداء، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و تمام ایثارگران، مراتب تهنیت صمیمانه خود را بهمین مناسبت اعلام داریم.

انشاءاله دیدگان غمبار و چشم انتظارهمه ما به نور زیبا و ملکوتی یوسف زهرا منور و پرچم آزادگی، استقلال و اسلام ناب محمدی بدست رهبر فرزانه، حکیم و باصلابت انقلاب اسلامی به آخرین ذخیره بوستان آل احمد تحویل گردد.

احمد تجری مفرد

فرماندارشهرستان علی آباد کتول

 

 

بار دیگر مهر، ماه مهربانی، طراوت و شادابی و پیوند شاخه تعلیم و تربیت برزندگی فرا رسید.

ماهی که آغازدانایی و طلوع دوباره دانش که نوید بخش حیاتی نوین و یادآور شور و شوق، جوشش و کوشش بی وقفه و مداوم است.

بی شک فصل پاییز آغاز بذرافشانی دانه های علم و بصیرت، زدودن گرد و غبار جهالت وسفر در مسیر دانستن و فهمیدن است.

با تهنیت و شادباش تولد دوباره مدارس به تمام نوگلان و دانش آموزان بوستان انقلاب و فرهنگیان، امیدوارم رایحه خوش و دلنشین تعلیم وتربیت در دولت تدبیر و امید توام با فتح قله‌های رفیع علم و اعتلای میهن عزیزاسلامی ایران به جایگاه بایسته و شایسته، گوارای وجودشان باشد.

 احمد تجری مفرد

فرماندارشهرستان علی آباد کتول


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .