عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با هدف خدمات رسانی بهتر و کاهش آمار غرق شدگان طرح سالمسازی سواحل اجرا میشود

فرماندار بندرگز :

با هدف خدمات رسانی بهتر و کاهش آمار غرق شدگان طرح سالمسازی سواحل اجرا میشود

با هدف خدمات رسانی بهتر و کاهش آمار غرق شدگان طرح سالمسازی سواحل اجرا میشود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : هر ساله و با آغاز فصل تابستان با هدف خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران تابستانی و کاهش امار غرق شدگان در دریا طرح سالمسازی سواحل دریا در بندرگز اجرا می شود.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز افزود : طرح سالمسازی و ساماندهی سواحل دریا از سیزدهم خرداد آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد : شهرستان بندرگز واقع در غرب گلستان که 48 کیلومتر نوار ساحلی دارد نیز این طرح در دو نقطه از ساحل شهرستان ( بندرگز و نوکنده ) به اجرا در آمده است.

فرماندار بندرگز تصریح کرد : امسال نیز همانند سال قبل کمیته های پیشگیری از حوادث و تلفات انسانی ، فرهنگی ، امنیتی و انتظامی ، امر به معروف و نهی از منکر ، خدماتی رفاهی و بهداشتی ، اسکان ، ارزیابی و نظارت ، پشتیبانی  و مالی و توسعه و عمران ستاد ساماندهی سواحل شهرستان با بسیج تمامی امکانات و نیروهای لازم در سواحل بندرگز ، خدمات ارائه می دهند.

میرزایی در ادامه گفت : آماده سازی محل شنای برادران و خواهران ، استقرار نیروهای انتظامی و مرزبانی ، امداد و نجات و غریق ، اورژانس ، برگزاری نماز جماعت ، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی و برگزاری برنامه های هنری و فرهنگی از مهمترین اقدامات و برنامه هایی است که در سواحل بندرگز به اجرا در آمده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با بیان اینکه در 5 سال اخیر هیچ گونه غرق شدگی در سواحل بندرگز وجود نداشته  افزود : تدابیر و اقدامات لازم از سوی دستگاه های ذیربط در این خصوص اندیشیده شده است.

میرزایی گفت : بمنظور جلوگیری از حضور مسافران و گردشگران در مناطق ممنوعه شنا ، راه های دسترسی به مناطق حادثه خیز مسدود شده و تابلوهای علائم هشدار نصب شده است.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود گفت : زباله یکی از عوامل تهدید محیط زیست محسوب می شود و شایسته است مسافران و گردشگران از ریختن زباله در سواحل خودداری کنند.

وی اضافه کرد : پاکسازی سواحل با همت تشکل های مردمی نیز هر ساله انجام می شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 762
  • کد خبر : 22752