عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار آزادشهر از اداره بهزیستی شهرستان


بازدید فرماندار آزادشهر از اداره بهزیستی شهرستان

بازدید فرماندار آزادشهر از اداره بهزیستی شهرستان

  شفائی فرماندار آزادشهر بهمراه امام جمعه ، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان و هیات همراه به مناسبت هفته بهزیستی در جمع کارکنان این اداره حضور یافت و ضمن تبریک به کارکنان خدوم این اداره از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حبیب شفائی در این بازدید ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار داشت: وظایف بهزیستی در تمام حوزه های اجتماعی، توانبخشی، فرهنگی و پیشگیری پر اهمیت است.

 وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به معلولان جامعه هدف بهزیستی افزود: حمایت مادی و معنوی، توسعه مشارکت مردمی،مناسب سازی معابر و تکریم ارباب رجوع از جمله امور مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود.

 شفائی در پایان ضمن تشکر از خدمات کارکنان بهزیستی صبر و تحمل و شناخت ویژگی های رفتاری هر ارباب رجوع را از ویژگی های مورد نیاز افراد شاغل در بهزیستی دانست و تصریح کرد: بهزیستی با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر، اصلاح آسیب دیدگان اجتماعی، نگهداری و مراقبت و توانبخشی معلولان، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر، با تلاش خالصانه و پایان ناپذیر به خدمت رسانی جامعه می پردازد.

 

بازدید فرماندار آزادشهر از اداره بهزیستی شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 744
  • کد خبر : 22826