عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی طرح های اوقات فراغت شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی طرح های اوقات فراغت شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی طرح های اوقات فراغت شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه هماهنگی طرح های اوقات فراغت شهرستان با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار سیجوال و اعضای ستاد اوقات فراغت شهرستان در محل این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن عرض تقدیر و تشکر از اعضا در راستای فعالیت های انجام شده اظهار داشت: اوقات فراغت فرصتی است برای ایجاد خلاقیت بر اساس علایق و سلایق فردی که به دنبال کسب مهارت خاصی هستند، آینده فرد را در زندگی رقم می زند و اگر بصورت هدفدار دنبال شود تاثیر زیادی در زندگی انسان دارد.

فرماندار گفت: ما باید در برابر فرصت سوزی ها برنامه و طرح داشته باشیم و مدیران بعنوان هادیان جامعه افراد را هدایت کنند.

وی افزود: نسل امروز مسئولیت پذیری کمی دارد و این در آینده نگران کننده خواهد بود. با برنامه ریزی برای اوقات فراغت می توان سلایق، علایق و استعدادهای این نسل را شناسایی و جهت دهی کرد.

فیروزی گفت: مسئولین شهرستان بایستی از بستر اوقات فراغت استفاده کنند و برنامه های خود را عملی کنند و اطلاعرسانی لازم برای خانواده ها از برنامه ها و طرح ها صورت گیرد و کلاس های آموزشی اوقات فراغت نیز برگزار شود.

فرماندار تصریح کرد: ادارات با  آموزش و پرورش تعامل داشته باشند و متناسب با امکانات خود از این فرصت طلایی استفاده کنند و خصوصا در حوزه فرهنگ زیاد کار شود.

در ادامه شیرنگی معاون فرماندار گفت: در راستای اوقات فراغت برنامه ریزی های مدونی در زمینه های مختلف ورزشی، کتابخوانی، اردوهای جهادی، کلاس های مذهبی و قرآنی انجام شود.

وی افزود: مسئولین شهرستانی بایستی تلاش و همکاری کنند تا بتوانیم در فصل تابستان در خصوص برنامه های اوقات فراغت خوشه چینی و برنامه ریزی شود تا جوانان بهترین بهره را کسب کنند.

جلسه هماهنگی طرح های اوقات فراغت شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی طرح های اوقات فراغت شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .