عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سند جامع فرصت،تهدید، ضعف وقوت های حوزه فرهنگی و اجتماعی تدوین شود

دکتر حسینی فرماندار گرگان:

سند جامع فرصت،تهدید، ضعف وقوت های حوزه فرهنگی و اجتماعی تدوین شود

سند جامع فرصت،تهدید، ضعف وقوت های حوزه فرهنگی و اجتماعی تدوین شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،دومین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان با حضور " دکترحسینی "فرماندار شهرستان گرگان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارشهرستان گرگان در این جلسه بیان داشت : تهیه و تدوین نقشه راه وتدوین سند جامع همراه با تعیین شاخص های و مؤلفه های کیفی وکمی قابل ارزیابی در کلیه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مهمترین شرط دستیابی به نتیجه دلخواه است .

دکتر حسینی اظهار داشت: این کارگروه ظرفیت مناسبی برای سیاستگذاری و تصمیم گیری در ساماندهی اوضاع فرهنگی و اجتماعی شهرستان به ویژه در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی می باشد و مستلزم همکاری و مشارکت همه ادارات در مباحث مطروحه است .

وی همچنین به موضوع افزایش آمار خودکشی در سال 94 در مقایسه با سال 93 در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت : این موضوع که برابر آمار های رسمی اعلام گردیده و بیشترین افزایش را در سنین 15 تا 34 سال نشان می دهد هشداری است برای دستگاههای متولی که با بررسی همه جانبه برنامه های لازم برای کنترل و کاهش این آسیب را ارائه نمایند.

فرماندار گرگان در بخش دیگری از سخنانش گفت : اگر ادارات شهرستان کنار از اقدامات شایسته ای که در راستای شرح وظایف سازمانی انجام می دهند ،هماهنگی و همپوشانی لازم را در تعامل با یکدیگر در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نداشته باشند قطعا موفق نخواهند بود .

وی درادامه تأکید کرد: به منظور نتیجه گیری بهتر از کارگروه فرهنگی و اجتماعی ، ضروریست دوکمیته باهدف پیگیری مسائل فرهنگی و با عضویت ادارات مرتبط با حوزه فرهنگ شهرستان و کمیته دیگری با هدف بررسی مسائل اجتماعی وبا عضویت ادارات ودستگاه ها اجتماعی وقضایی تشکیل شود

دکتر حسینی در ادامه افزود : موضوعات مرتبط کارشناسی در جلسات این دو کمیته و باحضور کارشناسان به بحث تخصصی گذاشته شود و سپس به کارگروه فرهنگی و اجتماعی منتقل شود .

در ادامه جلسه کاظمی" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل و همچنین ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه بازرسی از ادارات در بحث صیانت از حقوق شهروندی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اعضای جلسه خواست با جدیت بیشتری مصوبات جلسه را پیگیری و نتیجه را منعکس نمایند .

سند جامع فرصت،تهدید، ضعف وقوت های حوزه فرهنگی و اجتماعی تدوین شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 861
  • کد خبر : 22953