عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز در بندرگز


برگزاری جلسه پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز در بندرگز

برگزاری جلسه پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز در بندرگز

اولین جلسه پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی ، باغ ها ، محدوده حریم شهرها و روستاها در سال 95 با حضور مدیران اجرایی مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : ساخت و سازهای غیر مجاز مخصوصا در اراضی کشاورزی دارای معضلاتی است که تمامی ارکان نظام و مقام معظم رهبری ، حساسیت ویژه ای در  پیگیری آن نشان داده اند و باید در برخورد با اینگونه تخلفات قانون به صورت کامل اجرا شود.

"علی اصغر میرزایی" افزود : برای کنترل تخلفات ، قانون و مقرارت وجود دارد و ممانعت از ساخت و سازهای غیر مجاز در راستای اجرای قانون است و باید در اجرای قانون برخوردهای سلیقه ای را کنار گذاشت تا تخلفات به حداقل برسد.

وی ادامه داد : اثرات جلسات کاملا مشهود و تاثیرگذار بوده و مسلما اشکالات و ایراداتی وجود دارد و دستگاه های اجرایی پیشنهادات خود را در زمینه رفع آن ارائه نمایند.

این مقام مسوول در خصوص پروژه های دولتی که در سطح شهرستان در حال اجراست ، عنوان کرد : ساخت اکثر ساختمان های دولتی در سنوات گذشته بدون اخذ مجوز های لازم شروع شده و اکنون جهت بهره برداری از این اماکن با مشکل مواجه هستیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 841
  • کد خبر : 23007