عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان علی آباد کتول با فرماندار دیدار کردند

به مناسبت هفته مهارت ؛

کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان علی آباد کتول با فرماندار دیدار کردند

کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان علی آباد کتول با فرماندار دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول ضمن تبریک هفته مهارت، یکی از ضرورتها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی را داشتن یک نظام آموزش برای ایجاد مهارتهای لازم در سرمایه های انسانی دانست.

فرماندار، به نقش آموزش های فنی و حرفه ای در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی داخلی اشاره کرد و افزود: برای وجود هر شغل داشتن حداقل مهارت ها الزامی است و هدف از آموزشهای فنی و حرفه ای، افزایش توانایی ها، دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی می باشد.

والی رييس فني و حرفه اي علی آباد کتول گفت: هفته ملي مهارت فرصتي براي ترويج فرهنگ آموزش هاي فني و حرفه اي است.

وی با اشاره به برنامه‌هاي گراميداشت هفته ملي مهارت، کارآفريني و ترويج آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي اظهار داشت: هر سال31تير ماه تا 6مرداد به عنوان هفته مهارت انتخاب و ششم مرداد‌ روز ملي کارآفريني و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نام‌گذاري شده است.

والی با اشاره به اهميت آموزشهاي فني و حرفه اي گفت : ايجادانگيزه وعزم ملي براي دستيابي به فرصتهاي شغلي پايداردرمسيراقتصاد مقاومتي،ارتقاي منزلت و جايگاه آموزش هاي فني و حرفه اي و اطلاع رساني هرچه بيشتر اين آموزش ها در سطوح مختلف جامعه از عمده اهداف و برنامه هاي اين هفته است .

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .