عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه مسئولین کمیته های اجلاسیه 4000شهید درفرمانداری علی آبادکتول


برگزاری جلسه مسئولین کمیته های اجلاسیه 4000شهید درفرمانداری علی آبادکتول

برگزاری جلسه مسئولین کمیته های اجلاسیه 4000شهید درفرمانداری علی آبادکتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه مسئولین کمیته های اجلاسیه 4000شهید باحضوراحمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرمانداردراین جلسه گفت:این انقلاب به برکت خون شهدا زنده است و ما هر چه داریم از خون شهدا است،این یک شعار نیست بلکه یک باور قلبی است که در رگ و خون ما جاری است.

وی اظهار داشت: ما باید تمام توان خود را در گرامیداشت و بزرگداشت یاد و نام شهیدان و همچنین خانواده معزز شهدا در طبق اخلاص بگذاریم.

تجری مفرداظهارداشت:راه شهدا راه سعادت بشر بوده و برگزاری اجلاسیه، یادواره و مراسم شهدا بازخوانی وظیفه و تعهد سنگین ما در برابر فداکاری‌های شهدا و ایثارگران برای حفظ انقلاب است.

فرماندار علی آباد کتول درادامه با اشاره به تشکیل ستاد اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان در سال 94 افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ساری و جاری شود و اجلاسیه شهدای استان مختص به یک روز نبوده و اقدامات دستگاهها باید در جهت تکریم و بزرگداشت شهدا در تمام ایام استمرار یابد.

درادامه فرماندارافزود:باید برگزاری همایش ها، جشنواره های ورزشی ،اجرای مسابقات فرهنگی،اجرای یادواره شهدا، برگزاری بازیهای بومی و محلی باهدف برنامه های این اجلاسیه اجراشود تانسل جدید بافرهنگ شهادت وایثارگری هایی که درهشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان عزیزمان صورت گرفت رابهتربشناسند.

درپایان وظیفه مسئولین کمیته های برگزاری این اجلاس ارائه شد.

شایان ذکر است اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان در آذر ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه مسئولین کمیته های اجلاسیه 4000شهید درفرمانداری علی آبادکتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .