عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه گروه کاری اشتغال بانوان شهرستان برگزار گردید

در راستای حمایت از طرحهای اشتغالزایی بانوان:

دومین جلسه گروه کاری اشتغال بانوان شهرستان برگزار گردید

دومین جلسه گروه کاری اشتغال بانوان شهرستان برگزار گردید

 دومین جلسه گروه کاری اشتغال بانوان شهرستان آق قلا به ریاست "الیاس هیوه چی"فرماندار و با حضور اعضاء این گروه کاری در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی "در این جلسه اظهار داشت :در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار که از اولویت های کاری می باشد داشتن نگاه مثبت نسبت به اجرای کار و هماهنگی دستگاهها در جهت تحقق طرح ها لازم است که بحمدالله در شهرستان شاهد این هماهنگی ها هستیم.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیتهای شهرستان، افزود : حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب پذیر باید مبتنی بر قابلیت ها و مزیت های منطقه ای خصوصا در حوزه صنایع دستی بومی و محلی و تلاش در جهت احیاء و توسعه ظرفیتهای کسب و کار خانگی و فرصتهای شغلی باشد.

 وی با اشاره به دغدغه تولیدکنندگان و هنرمندان در حوزه عرضه محصولات عنوان کرد: در زمینه صنایع دستی و محصولات تولیدی با ایجاد بازارچه و انجام اقدامات عملیاتی بسترهای توجه فراهم شده و تجمیع سازی صورت گیرد و با حذف واسطه زمینه رونق و همچنین دلگرمی تولید کنندگان ایجاد می شود.

دومین جلسه گروه کاری اشتغال بانوان شهرستان برگزار گردید

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 678
  • کد خبر : 23245