عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در رامیان


اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در رامیان

اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در رامیان

در جلسه ای که به منظور هماهنگی اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در شهرستان رامیان به ریاست حسینی معاون فرماندار و با حضور معاون مدیر کل استاندارد استان و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد مصوب گردید که  طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک از تاریخ 12/5/95 به مدت 20 روز کاری از ساعت 8 صبح الی 13 در شهرستان رامیان برگزارگردد.

معاون فرماندار در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش استاندارد در زندگی همه افراد جامعه گفت: امروزه استاندارد، در فرهنگ تجارت وکسب وکار به زبان مشترک انسان ها وملت ها تبدیل شده وهر روز که می گذرد، لحظه به لحظه دایره شمول استاندارد گسترده تر وفراگیرتر می شود، تا آنجا که برای اغلب تولیدات و برون دادهای بشری ، استانداردی تعریف شده، می شود ویا در حال ارتقا است در نتیجه باید تلاش شود موضوع استاندارد به صورت فرهنگ در بین افراد نهادینه شود و آموزشهای لازم باید از زمان کودکی به افراد داده شود.

حسینی آمادگی شهرستان را جهت اجرای این طرح اعلام نموده و از کلیه دستگاههای مربوطه خواست نهایت همکاری را با اداره کل استاندارد داشته باشند.

مزیدی معاون مدیر کل استاندارد استان نیز در این جلسه به تشریح طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک پرداخته و گفت: اداره کل استاندارد با هدف حمایت از تولید کننده و مصرف کننده به اجرای طرح های مختلفی در سطح استان پرداخته که طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک یکی از همین طرحها بوده است .

مزیدی افزود:بر اساس قانون کلیه وسایل توزیع و سنجش مشمول استاندارد اجباری در سراسر کشور ،باید در فواصل معینی مورد آزمایش واقع شوند تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کننده و حتی فروشنده جلوگیری شود.

شایان ذکر است طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در شهرستان رامیان از روز سه شنبه مورخ 12/5/95 به مدت 20 روز کاری از ساعت 8 الی 13 در شهرهای رامیان ،خان به بین،تاتارعلیا و دلند اجرا خواهد شد و در صورت لزوم با هماهنگی اداره صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف با اداره کل استاندارد این طرح در روستاها و بازارهای هفتگی نیز قابل اجرا خواهد بود.

اجرای طرح آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در رامیان


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 775
  • کد خبر : 23278