عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته زیر بنایی شهرستان ترکمن تشکیل شد


جلسه کمیته زیر بنایی شهرستان ترکمن تشکیل شد

جلسه کمیته زیر بنایی شهرستان ترکمن تشکیل شد

 جلسه کمیته زیر بنایی شهرستان ترکمن  با حضور معاون فرماندار ،  بخشدار  بخش مرکزی، بخشدار  بخش سیجوال، رئيس  آب و فاضلاب روستايي، مدير  آب و فاضلاب شهري، رئيس  راه و شهرسازي، رئيس  بنياد مسكن، رئيس  جهاد كشاورزي ، رئيس  آموزش و پرورش، مدير  توزيع نيروي برق، رئيس  گازرساني، رئيس  مخابرات و نماینده  محیط زیست شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن ؛ معاون فرماندار هدف از برقراری کمیته زیربنایی و عمران را امکان سنجی و پیش بینی زیر ساخت های مورد نیاز پروژه های مهم و توسعه ای شهرستان عنوان کرد و افزود : به عنوان مثال اگر در اجرای پروژه آب شیرین کن از قبل هماهنگی های لازم با ادارات شهرستان  صورت میگرفت شاهد پیشرفت سریع تر پروژه و مشکلات اجرایی کمتری بودیم.

وی همچنین از دستگاههای اجرایی خواست با کار کارشناسی به سمت تصویب و اجرای طرح ها بروند. در ادامه lمسئولین دستگاههای اجرایی به ارایه گزارش در مورد  وضعیت زیر ساخت های موجود در محور اسکله و جزیره آشوراده پرداختند و آمادگی خود را جهت تامین امکانات و تاسیسات مورد نیاز مطابق با ظرفیت در خواستی در صورت اجرایی شدن طرح گردشگری جزیره  اعلام کردند. 

گفتنی است از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به کنترل بیشتر بر ساخت و ساز روستایی کلیه دستگاههای خدمات رسان پیش از برقراری انشعابات نسبت به استعلام از بنیاد مسکن جهت تایید کیفیت و موقعیت ساخت و ساز (داخل یا خارج از بافت ) و بررسی کلیه پروژه های مهم توسعه ای و زیر ساختی شهرستان  در کمیته زیر بنایی و جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم هماهنگی دستگاهها اشاره کرد.

جلسه کمیته زیر بنایی شهرستان ترکمن تشکیل شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .