عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در علی آبادکتول برگزار شد


جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در علی آبادکتول برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در علی آبادکتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،این جلسه با حضوردکتر زنگانه معاون فرماندار و در خصوص هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های این ایام بحث و تبادل نظر شد.

معاون فرماندار با تأکید یر اینکه توجه به اهل بیت و شناسائی شخصیت امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان و ترویج و نهادینه سازی ارزش های موجود در دین و سنت جزو اهداف و اولویت های جشن های دهه کرامت است یادآور شد: باید با استفاده از ظرفیت های عرصه فرهنگ و هنر زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش مردم به سیره امام رضا(ع) شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در نشر و ترویج فرهنگ رضوی فعالیت دارند از همه خواست تا بسترهای لازم برای گسترش هر چه بیشتر سیره و روش اهل بیت و بخصوص امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) را فراهم آورند.ملک پور بخشدار مرکزی هم تاکید کرد: اقدامات لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه کرامت در سطح شهر همچنین روستاها اندیشیده شده است.

دکتر زنگانه با بیان اینکه از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت در کشور نامگذاری شده است اظهار داشت: باید با یک حرکت فرهنگی دینی گسترده، مردم را هرچه بیشتر با شخصیت واقعی و تأثیر گذار امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س ) آشنا کرد.

جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در علی آبادکتول برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .