عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فلسفه وجودی دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی است

فرماندار در جلسه ستاد دهه کرامت و جشن زیر سایه خورشید شهرستان آق قلا:

فلسفه وجودی دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی است

فلسفه وجودی دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی است

 "الیاس هیوه چی" گفت:فلسفه وجودی دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی است.

 صبح امروز دوشنبه 11 مرداد ماه،جلسه برنامه ریزی ستاد دهه کرامت و جشن زیر سایه خورشید شهرستان آق قلا به ریاست "الیاس هیوه چی"فرماندار و با حضور مدیران ادارات و دستگاههای عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی" ضمن گرامیداشت دهه کرامت و جایگاه حضرت معصومه (س) و روز دختر در دین مبین اسلام تکریم بانوان را تکریم جامعه و ارزش نهادن به مبانی اسلام عنوان کرد.

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: ایام دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) بوده و هدف اصلی بزرگداشت این دهه را گرامیداشت ولایت مداری،حفظ ارزش های دینی و اسلامی که در این ایام مراسم جشن و سرور برگزار می شود.جشن های دهه کرامت نباید فقط در مرکز شهر برگزار شود بلکه این جشن ها باید در بخش ها و روستا نیز با حضور مردم این مناطق صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه بانوان نیمی از پیکره این جامعه می باشد، افزود: در توسعه و آبادانی کشور با ید از ظرفیت ها و پتانسیل باالقوه بانوان و دختران استفاده کرد.

 رئیس ستاد دهه کرامت شهرستان آق قلا بیان داشت: اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی‌، فرهنگی و هنری بانوان‌، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خانواده های معظم شهداء،دعوت از سخنران جهت معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه‌(س) و برادر بزرگوارشان امام رضا(ع)، برگزاری جشن در محلات از دیگر برنامه های این دهه است.

 این مقام مسئول در خصوص جشن زیر سایه خورشید اظهار داشت: جشنواره در سایه خورشید به این منظور کاروانی به ۲۰ کشور مختلف و همچنین تمام استان های کشور خواهد داشت و امسال هشتمین سالی است که این برنامه در سطح کشور اجرا خواهد شد.با توجه به حکم مقام معظم رهبری به تولیت جدید آستان قدس رضوی،جشنواره امسال ۲ برنامه اصلی را تشکیل خواهد داد:

 ۱- توجه به مناطق محروم و دستگیری از نیازمندان و محرومان.۲- بالا بردن شور و شعور معنوی با تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) و زندگی حضرت رضا (ع)

فلسفه وجودی دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی است

 

فلسفه وجودی دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی است

 

فلسفه وجودی دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 941
  • کد خبر : 23387