عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دمیدن روح امید وحدت و همدلی مهمترین وظیفه ی رسانه ها است

در آستانه روز خبرنگار ،جمالی در دیدار با خانواده شهید خبرنگار منا گفت:

دمیدن روح امید وحدت و همدلی مهمترین وظیفه ی رسانه ها است

دمیدن روح امید وحدت و همدلی مهمترین وظیفه ی رسانه ها است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ اولین سالگرد گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحمید رضا حسینی خبرنگارخبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (شهید خبرنگار منا ) و در  آستانه روز خبرنگار، با حضور مجتبی جمالی فرماندار، حمیدرضا نوریان مشاور استاندار گلستان در امور ایثارگران، فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، درگاهی مدیرکل حج و زیارت گلستان، حمزه ای قائم مقام صدا و سیمای مرکز گلستان، روحانی فر بخشدار، وخبرنگاران استانی و شهرستانی به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد.

مجتبی جمالی در مراسم گرامیداشت این شهید با اشاره به ابتکار جدیدو خوب خانه مطبوعات استان ، به نقش و جایگاه رسانه هاو اصحاب مطبوعات در جامعه امروز بشری پرداخت و گفت : دمیدن روح امید ، وحدت و همدلی مهمترین وظیفه ی اصحاب رسانه در جامعه امروز ایران است.

وی با اشاره به اینکه ارزش تلاش گران عرصه ی قلم کمتر از ایثارگری و خون شهدا نیست افزود: شهدای میدان های نبرد برای دفاع ازارزش های نظام اسلامی و مرزهای کشورمان با ایثار و شهادت طلبی از کیان نظام و کشور دفاع کردند و تلاشگران عرصه مطبوعات و رسانه بسترهای اعتلای افکار عمومی و زمینه های رشد و توسعه یافتگی را برای جامعه فراهم می کنند که  این مهم آرزوی همه شهدای نظام اسلامی ایران بوده است.

وی ضمن ابراز تاسف عمیق و محکوم کردن سوء مدیریت حکومت آل سعود در فاجعه منا گفت : امروز در ایران اسلامی به برکت خون شهدای نظام اسلامی امنیت ، آسایش و رفاه درکشور بیش از هر کشور دیگری حاکم است و بر ما فرض است قدر بدانیم.

گفتنی است ؛ شهید سیدحمید رضا حسینی خبرنگار خبرگزاری  خبر صدا و سیما در سال گذشته در فاجعه منا  دعوت حق را لبیک گفت و شربت شهادت نوشید.

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 740
  • کد خبر : 23405