عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح تنظیم بازار به منظور تعادل بخشی به قیمتهای شکر و مرغ در رامیان اجرا می شود

حسینی معاون فرماندار رامیان:

طرح تنظیم بازار به منظور تعادل بخشی به قیمتهای شکر و مرغ در رامیان اجرا می شود

طرح تنظیم بازار به منظور تعادل بخشی به قیمتهای شکر و مرغ در رامیان اجرا می شود

در جلسه ای که به ریاست حسینی معاون فرماندار رامیان و با حضور مدیران تنظیم بازار، امور دام و امور طیور جهاد کشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس صنعت ،معدن و تجارت شهرستان و رئیس اداره تعاون روستایی در خصوص تنظیم قیمت شکر و مرغ برگزار شد حسینی معاون فرماندار رامیان طرح تنظیم بازار را مفید دانسته و آن را باعث تعادل بخشی در قیمت شکر و مرغ دانست.

معاون فرماندار رامیان افزایش بی رویه قیمت شکر و مرغ را باعث نارضایتی مردم بیان نموده و از دستگاههای متولی طرح تنظیم بازار خواست تا با توجه به گستردگی شهرستان رامیان و جمعیت مصرف کننده میزان شکر و مرغ اختصاصی به شهرستان را در نظر بگیرند.

وی در ادامه افزود: در تعادل بخشی به قیمتها در بازار باید منافع تولید کننده و مصرف کننده هر دو مد نظر باشد تا تولیدکنندگان نیز دچار ضر و زیان نشوند.

در ادامه مدیران تنظیم بازار ، امور دام  و  امور طیور جهاد کشاورزی استان هر یک به ارائه توضیحاتی در خصوص علل افزایش قیمت شکر و مرغ پرداخته و در خصوص طرح تنظیم بازار   مطالبی را بیان نموده و همچنین هر یک از روسای ادارات شهرستان نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 866
  • کد خبر : 23418