عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضرت معصومه (س) الگويي نمونه براي بانوان است

دشتیان،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان :

حضرت معصومه (س) الگويي نمونه براي بانوان است

حضرت معصومه (س) الگويي نمونه براي بانوان است

جلسه برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)و روز دختر با حضور "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در سالن اجتماعات برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،جلسه برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم میلاد حضرت معصومه(س) ،روز دختر و دهه کرامت با حضور مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان گرگان تشکیل شد گفت: حضرت معصومه (س) الگويي نمونه براي بانوان است.

دشتیان،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان با تبریک این روز بیان داشت: نامگذاري سالروز تولد حضرت معصومه (س) به نام روز دختر ابتکاري نو جهت الگوسازي مناسب براي دختران است و با توجه به اين که روز تولد حضرت معصومه (س) به نام روز دختر نامگذاري شده است مي طلبد در راستاي الگوسازي براي افراد خصوصاً بانوان به ابعاد شخصيتي و رفتاري اين بانوي بزرگ توجه خاصي شود.

وی افزود: حضرت معصومه(س) بعنوان یک مبلغه و مجتهده در جامعه زمان خودش نقش آفرینی نمود و در این راه زحمات زیادی را متحمل گردید و اینها نشان از فضایل و کمالات اخلاقی بود و بعد از حضرت زهرا (س) از جهت گستردگي شفاعت، هيچ بانويي به شفيعه محشر حضرت معصومه (س) نمي‎رسد که اين نشأت گرفته از مکتب حضرت فاطمه زهرا(س)بود.

دشتیان اظهار داشت: امروز باید بانوان ما با درس گرفتن از مکتب آن بزرگواران بتوانند ادامه دهنده راه آنان باشند و کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم برپایی جشن و برنامه های در خور شأن و منزلت آن بزرگوار می باشد .

وی از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا زمینه حضور دختران را در این برنامه ها فراهم نمایند و از دختران شاخص نیزدر این برنامه ها تجلیل و تقدیر بعمل آورند.

گفتني است در ادامه هريک از اعضاي حاضر در جلسه نظرات خود را جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه هاي ويژه سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) را بيان کردند.

حضرت معصومه (س) الگويي نمونه براي بانوان است

 

حضرت معصومه (س) الگويي نمونه براي بانوان است

 

حضرت معصومه (س) الگويي نمونه براي بانوان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1225
  • کد خبر : 23468