عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس جدید پایگاه برج قابوس معارفه شد


رییس جدید پایگاه برج قابوس معارفه شد

رییس جدید پایگاه برج قابوس معارفه شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید پایگاه برج قابوس با معرفی جاوید ایمانیان به عنوان رییس جدید از زحمات رییس سابق این پایگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: برج قابوس اثری پرافتخار وجهانی است که می تواند شهرستان گنبدکاووس را به شایستگی معرفی کند.
مهندس عبدالغدیر کریمی افزود: هر مسئله ای که در مورد برج قابوس باشد را با انگیزه پیگیری خواهیم کرد.
وی شهر تاریخی جرجان و دیوار دفاعی گرگان را از اولویتهای استان در زمینه گردشگری دانست که در جغرافیای گنبدکاووس واقع است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر لزوم توجه به زیباسازی محوطه برج قابوس افزود: در ایجاد زیرساختهای گردشگری از ظرفیت همه دستگاههای اجرایی به ویژه شهرداری استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می کنیم، اخذ تسهیلات صندوق کارآفرینی امید را ظرفیتی مهم برای گسترش صنایع دستی برشمرد.
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نیز در این جلسه برج قابوس را پیشانی گردشگری استان گلستان دانست و با اعلام تدوین طرح مدیریت جامع برج قابوس افزود: برای ساماندهی برج قابوس با شهردار جدید رایزنی خواهیم کرد.
ابراهیم کریمی با بیان اینکه بزودی مرکز تخصصی زیورآلات سنتی در شهرستان گنبدکاووس تاسیس خواهد شد از انجام مطالعات موزه بزرگ گنبدکاووس خبر داد و گفت: در صورت تخصیص بودجه عملیات اجرایی موزه آغاز خواهد شد.
وی از تسهیل در ساخت هتل هاوش و پیگیری دو سرمایه گذاری دیگر در بخش هتل خبرداد و گفت: ایجاد بازارچه گردشگری نیز در اولویت بخش گردشگری شهرستان است.

رییس جدید پایگاه برج قابوس معارفه شد

 

رییس جدید پایگاه برج قابوس معارفه شد

 

رییس جدید پایگاه برج قابوس معارفه شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 851
  • کد خبر : 23544