عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار رامیان با خبرنگاران


دیدار فرماندار رامیان با خبرنگاران

دیدار فرماندار رامیان با خبرنگاران

مهندس صادقلو فرماندار به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در محل کار خود در محیطی صمیمی دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار فرماندار رامیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار اعزامی ایران به مزار شریف که به دست طالبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاری تجسم واقعی امانتداری و مسئولیت پذیری بوده و مسئولیت آگاهی بخشی به جامعه به عنوان یک شاخصه بارز خبرنگاران می باشد.

وی رعایت انصاف و عدالت در اطلاع رسانی و رعایت حق الناس را از ویژگیهای خبرنگاران دانسته و از انعکاس خوب و به دور از هرگونه گرایش جناحی خبرنگاران شهرستان  در اطلاع رسانی عملکرد دولت  تدبیر و امید تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار رامیان در ادامه به تحلیل برخی از شرایط اقتصادی و سیاسی کشور در زمان سرکار آمدن دولت تدبیر و امید پرداخته و تصریح کرد: در تحلیل عملکرد دولت باید شرایط زمانی را در نظر گرفته و به دور از هرگونه غرض ورزی و نگاه جناحی به تحلیل عملکرد دولت پرداخت.

کنترل و کاهش  تورم و ایجاد ثبات و آرامش در بازار و اقتصاد کشور، به سرانجام رسیدن برجام و دستاوردهای آن از جمله مواردی بود که مهندس صادقلو فرماندار به تحلیل آنها پرداخته و از خبرنگاران خواست تا در تحلیل اوضاع کنونی کشور نگاه منصفانه به مسائل داشته باشند.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان نیز در این دیدار گفت: رسالت و کاری که خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم و دوربین خود در دفاع از ارزشهای نظام انجام میدهند همانند کاری است که رزمندگان با اسلحه خود در دفاع از کشور انجام داده و در طول 8 سال دفاع مقدس نیز خبرنگاران بسیاری از جان خود گذشتند تا حقایق را به اطلاع مردم برسانند.

در ادامه هر یک از خبرنگاران در محیطی صمیمی به ارائه نقطه نظرات و درخواستهای خود از فرماندار شهرستان و مسئولین شهرستان پرداختند.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگارن شهرستان تقدیر به عمل آورد.

دیدار فرماندار رامیان با خبرنگاران

 

دیدار فرماندار رامیان با خبرنگاران

 

دیدار فرماندار رامیان با خبرنگاران

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 905
  • کد خبر : 23549