عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار


پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

مهندس عبدالقدیر کریمی در پیامی که به مناسبت روز خبرنگار صادر شده است اظهار کرد: ۱۷ مردادسالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با قلم خود رسالت سنگین «ن. و القلم » را بر دوش دارند و در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند.
وی همچنین گفت : طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران در دوران انفجار اطلاعات همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان خبری و اطلاع رسانی را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند توام با ارزش های الهی باشد.
مهندس کریمی خاطرنشان کرد: خبرنگاری به راستی تجسم مسئولیت، امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه است؛ خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی، مورخان و تصویرگران زمان خویشند ، زیرا همواره در عمق جامعه حضور دارند و بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های مسئولانه و شبانه روزی ایشان است.
وی تأکید کرده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه شهدای خبرنگار ، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی شهرستان ، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در عمل به رسالت اهل قلم، به ویژه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های انجام شده و یا در حال انجام دولت تدبیر و امید و خدمات نظام به نحو مناسب به جامعه و بالعکس، انعکاس نظرات و خواسته های مردم به مسئولان قدردانی می کنم.
مهندس کریمی افزود : برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان ، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی جامعه ی خود، خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 966
  • کد خبر : 23595