عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار آق قلا به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت 17 مرداد ماه صادر شد:

پیام تبریک فرماندار آق قلا به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرماندار آق قلا به مناسبت روز خبرنگار

 صبح امروز یکشنبه 17 مرداد ماه،"الیاس هیوه چی"فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،در متن پیام این مقام مسئول آمده است: پیام آوران عرصه ی رسانه،راویان رویدادها و طلايه داران راستين خبر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، مسیر اعتدال را با مشعل فروزان روشنگری و چشمانی باز و زبانی گویا پیموده؛با واژگان سازی برآمده از حقایق،آگاهی بخشی به جامعه را پیشه خود دارند.

 وی در این پیام تصریح کرد: تاریخ نگاران زمانه،از مجرای اطلاعات دقیق و وثیق،تصویر عینی واقعیت ها را ثبت کرده و همسو با وجدان اخلاقی، شرافت حرفه ای و احترام به حقوق فردی و حفظ حریم و شوؤن انسانی اهتمام می ورزند.

 در این پیام آمده است: خبرنگاران و قلم نگاران قاصدان و بذر نشانان صداقت و صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند.

 این پیام می افزاید: بر این اساس دولت یازدهم برخواسته از روح تدبیر و امیدآفرینی بر مدار اعتدال، اعتماد و ارتباط دو سویه با رسانه ها را مشی خود قرار داده است و تداوم بخش این حرکت پویا و بالنده خواهد بود؛در این راستا همت والای شما خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمانهای دولتی و بیان مشکلات مردم و واقعیت های جامعه امری ارزشمند و رسالتی بس سترگ است.

 در پایان پیام فرماندار شهرستان آق قلا آمده است: اینجانب بر خود وظیفه می دانم تلاش صادقانه،عدالت، صداقت، امانت داری و پایندی به منشور حقوق حرفه ای این قشر را در قبال جامعه و مخاطبان پاس داشته، مراتب قدردانی خود را از جامعه رسانه ای شهرستان آق قلا همزمان با فرا رسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اعلام دارم.

 "الیاس هیوه چی"

 فرماندار شهرستان آق قلا


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 578
  • کد خبر : 23635