عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار ترکمن


دیدار مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار ترکمن

دیدار مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار ترکمن

 چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  و هیئت همراه با فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛در این نشست  فیروزی فرماندار ضمن اشاره به ظرفیتهای شهرستان در زمینه های مختلف اظهار داشت: استاده از ظرفیت های موجود نیازمند حمایت های مردم از طریق تشکل های مختلف و تامین اعتبار می باشد.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات  نشان از ظرفیت بالای شهرستان از نظر حمایت مردمی می باشد که دستگاهها با هماهنگی و تعامل می توانند قدم های خوبی در این راستا بردارند و از این ظرفیت عظیم بخوبی در جهت توسعه شهرستان استفاده کنند.

فرماندار در خصوص ایجاد نشاط اجتماعی به ارتقاء مبلمان شهری در حوزه های مختلف از جمله نظافت شهری، توسعه فضای سبز، آسفالت معابر شهری، اجرای طرح سالم سازی دریا و برنامه های مختلف فرهنگی هنری در سواحل و ایجاد درآمد پایدار اشاره و اظهار داشت: کمبودهایی در حوزه های دیگر وجود دارد که در حال پیگیری و رفع مشکلات هستیم.

در این جلسه چراغعلی با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان اظهار داشت: شهرستان ترکمن به جهت موقعیت خاص جغرافیایی و ظرفیت های مختلف نیازمند ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم می باشد و افزود این امر توسعه شهرستان را در پی خواهد داشت.

در ادامه  ضمن بحث و گفتگو در خصوص سازما نهای مردم نهاد، گزارشی از سمن های شهرستان توسط کارشناس مربوطه ارائه شد و مقرر گردید هر 45 روز یکبار جلسه ای در محل فرمانداری با حضور مدیران سمن ها برگزار و هر 3 ماه یکبار جلسه ای با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی یا نماینده وی برگزار شد و فرماندار بر همکاری و افزایش تعامل بین فرمانداری و سمن ها تاکید کرد.

در پایان مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه معاون فرماندار و و هیئت همراه و کارشناسان از محل طرح سالم سازی دریا بازدید د و از نزدیک در جریان روند اجرایی طرح قرار گرفت.

دیدار مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .