عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای خودکفا شدن افراد تحت پوشش کمیته امداد تلاش بیشتری شود

دکتر حسینی،سرپرست فرمانداری گرگان :

برای خودکفا شدن افراد تحت پوشش کمیته امداد تلاش بیشتری شود

برای خودکفا شدن افراد تحت پوشش کمیته امداد تلاش بیشتری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ، صبح امروز به منظور اعلام آمادگی و هماهنگی بیشتر بین کمیته امداد و دستگاه های اجرایی شهرستان گرگان "امان ا... حسین پور"مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان گلستان با "دکترسیدعباس حسینی"سرپرست فرمانداری مرکز استان دیدار و گفتگو کرد .

دکتر حسینی با تبریک انتصاب و خوش آمد گویی به مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان گلستان، کمیته امداد را نهاد مقدس و یادگار حضرت امام خمینی(ره) جهت رفع محرومیت از جامعه اسلامی دانست و ضمن تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به محرومین گفت: باید با مدیریت اصولی و صحیح در جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت گام برداشته شود.

سرپرست فرمانداری مرکز استان با اشاره به دغدغه ی مشترک دولت ونهاد های غیر دولتی در زمینه ی محرومیت زدایی ورسیدگی به مشکلات خانواده های نیازمند گفت: هدف نهایی دولت ونهادهای مردمی غیر دولتی رسیدن افراد کم درآمد و بی بضاعت به بهترین سطح از امکانات رفاهی و دست یابی به یک زندگی متوسط می باشد.

وی افزود:ما در شهرستان گرگان در جهت رفع فقر دغدغه زیادی داریم و چنانچه هرکسی در هر جایگاهی که باشد در راستای رفع فقرتلاش کند ، فقر از این جامعه ریشه کن می شود.

سرپرست فرمانداری گرگان به شعار سال "اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل"اشاره کرد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن افتصاد مقاومتی در جامعه ،باید با مشارکت و حمایت از مددجویان ، آموزش ، کارآفرینی وایجاد کارگاههای مختلف در جهت خودکفا شدن افراد تحت پوشش کمیته امداد تلاش بیشتری شود.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد پرسنل و مجموعه امداد شهرستان بر خدمت بیشتر به محرومان در ابعاد مختلف تاکید کرد .

برای خودکفا شدن افراد تحت پوشش کمیته امداد تلاش بیشتری شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 872
  • کد خبر : 23767