عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول  برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

تجری مفرد گفت:درخصوص پروژه ها و طرحهای عمرانی باید با دید علمی و کارشناسی و با استفاده از خرد و عقل جمعی و با توجه به پتانسیل هاو توانمندیهای منطقه برنامه ریزی و موجبات توسعه و رشد همه جانبه شهرستان فراهم شود.

وی افزود:با توجه به محدودیتهای مالی موجود در سال جاری تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام که از درصد بالایی برخوردار هستند در دستور کار قرار دارد.

فرماندار گفت:باید مسئولین شهرستان با رویکرد جدید در برنامه ریزی برای توسعه شهرستان و با اقدامات محرک اقتصادی در صدد توسعه شهرستان باشند.

وی افزود: باید با توجه به توانمندیهای شهرستان به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بیشترین تاثیر را در پیشرفت منطقه داشته باشد .

تجری تاکید کرد: انتظار دارم که روسای ادارت و دستگاه ها برای جذب تمام اعتبارات تخصیصی شهرستان تمام سعی خود را به کارببرند، لذا یکی از ویژگی شاخص مدیران این است که بتوانند اعتبارات مربوط به اداره خود را به موقع جذب کنند.

وی درپایان داشتن برنامه ریزی و اعلام پروژه های اجرایی سال جاری را برای مدیران دستگاه ها الزامی دانست.

جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول  برگزارشد

 

جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان علی آباد کتول  برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .