عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مراوه تپه


تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مراوه تپه

تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مراوه تپه با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، نمایندگان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطراه شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت از جناب آقای دکتر صادقلو استاندار محترم و مهندس پیش قدم ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های استانی در جهت تخصیص بودجه برای شهرستان مراوه تپه تقدیر و تشکرکرد .

فرماندار مراوه تپه اظهار داشت : اعتبار پیش بینی شده در سال 95 برای شهرستان 21 میلیارد تومان می باشد که مراوه تپه سومین شهرستان از نظر اعتبار سنجی بعد از گرگان و گنبد و برای سومین سال متوالی می باشد .

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان مراوه تپه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تصریح کرد : باید نهایت مدیریت در هزینه کرد اعتبارات در نظر گرفته شود و نباید بگذاریم این اعتبارات برگشت یا هدر رفت داشته باشد .

در ادامه مهندس نورانی کارشناس مدیریت و برنامه ریزی و دبیر برنامه ریزی شهرستان و نمایندگان و مدیران دستگاه ها به بیان مطالب پرداختند .

تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مراوه تپه

 

تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مراوه تپه

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .