عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امسال 520 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به گنبد کاووس اختصاص می یابد


امسال 520 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به گنبد کاووس اختصاص می یابد

امسال 520 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به گنبد کاووس اختصاص می یابد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از پیش بینی حدود 520 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای این شهرستان درسالجاری خبر داد و گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل یا احداث افزون بر 120 طرح هزینه می شود
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه گلستان و دفتر فنی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار داشت: میزان اعتبارات پیش بینی شده امسال درمقایسه با سال قبل حدود 43 درصد رشد دارد.
وی افزود: اعتبارات پیش بینی شده امسال با اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام و توجه به مناطق محروم بویژه در مناطق روستایی و به صورت متعادل در سطح شهرستان توزیع می شود.
مهندس کریمی اضافه کرد: امسال توزیع اعتبارات به گونه ای خواهد بود مناطق مختلف شهرستان در بخش های مختلف از خدمات دولت برخوردار شوند.
وی با قدردانی از مدیران استانی بویژه سازمان برنامه و بودجه و نیز دفتر فنی استانداری، برلزوم توجه ویژه مدیران در توزیع بیشتر اعتبارات ملی به این شهرستان بزرگ، پرجمعیت و با موقعیت حساس جغرافیایی تاکید کرد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت هفته دولت، از سفر وزیر کشور به عنوان نماینده عالی دولت به این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور وزیر کشور علاوه بر افتتاح طرح های هفته دولت، برخی طرح های بزرگ و مورد نیاز گنبدکاووس نیز به اطلاع نماینده عالی دولت می رسد.
علیرضا نورانی، نماینده سازمان برنامه و بودجه استان گلستان نیز دراین جلسه با اشاره به رشد حدود 43 درصدی اعتبارات گنبدکاووس درسال 95 نسبت به سال 94، گفت: این میزان رشد 10 درصد بیشتر از میانگین اعتبارات دیگر شهرستان ها می باشد.
وی افزود: علاوه بر این اعتبارات، از محل اعتبارات ملی ماده 180 راه اندازی مرکز آنژیوگرافی دربیمارستان پیامبر اعظم(ص)گنبدکاووس و راه اندازی مرکز فوق تخصصی درمان بیماری های سرطان شرق گلستان دراین شهرستان انجام می شود

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 668
  • کد خبر : 24014