عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای ارتقاء سلامت محیط کار نهادهای دولتی و عمومی یک ضرورت است

معاون فرماندار در دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا:

تشکیل شورای ارتقاء سلامت محیط کار نهادهای دولتی و عمومی یک ضرورت است

تشکیل شورای ارتقاء سلامت محیط کار نهادهای دولتی و عمومی یک ضرورت است

 "علی اکبر قجری "گفت: تشکیل شورای ارتقاء سلامت محیط کار نهادهای دولتی و عمومی یک ضرورت انکارناپذیر است.

 دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا به ریاست "علی اکبر قجری"معاون فرماندار و با حضور اعضاء این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"علی اکبر قجری" در این جلسه ضمن تاکید بر تشکیل شورای ارتقاء سلامت محیط کار در ادارات و نهادهای دولتی و عمومی شهرستان گفت:در کنار رویکردهای چهارگانه این شورا در حوزه خود مراقبتی سازمانی"پیشگیری از استرس،تغذیه سالم،سازمان عاری از دخانیات و افزایش تحرک بدنی کارکنان"ضرورت دارد.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه بیان داشت:موضوع پرورش و تقویت آمادگی ذهنی و حفظ روحیه خدمت تحت هر شرایطی در بین کارکنان نیز به عنوان یکی دیگر از اولویتهای اساسی شورای ارتقاء سلامت محیط کار هر سازمان یا دستگاه اجرایی مد نظر قرار گیرد.

 این مقام مسئول تصریح کرد:در این چارچوب ایستارهای ذهنی نادرستی که کارکنان ادارات و نهادهای دولتی را از اقدام و عمل مثبت و سازنده در مسیر تحقق اهداف سازمانی و خدمت به مردم باز میدارد باید شناسایی و مورد چالش،نقد و بررسی قرار گرفته و تلاش شود با بهره گیری از خرد جمعی خود پرسنل به ایستارهای ذهنی درست،حرکت آفرین و تحول ساز تبدیل شود.

 وی سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه کارگروه سلامت و امنیت غذایی عنوان و ابراز داشت: با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین،مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان باشیم.مسئله بهداشت و امنیت غذایی یکی از مسائل وشاخصه های مهم در هر جامعه است و رابطه تنگاتنگی با توسعه جامعه دارد بنابراین باید اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.براي ارتقاي سلامت و بهبود كيفيت زندگي مردم بايد همكاري‌ها و هماهنگي‌ها گسترش يافته و تضمين سلامت و امنيت غذايي جامعه در گرو اجراي دقيق مصوبات اين كارگروه است.

 "قجری" درپایان سخنان تصریح کرد: خوشبختانه دولت یازدهم به بحث بهداشت و سلامت توجه ویژه ای داشته و یکی از برکات طرح تحول نظام سلامت که در دولت تدبیر و امید کلید خورد ارائه خدمات مطلوب سلامت به مردم می باشد ومشکلات زیادی را در حوزه بهداشت ودرمان مرتفع کرد.

تشکیل شورای ارتقاء سلامت محیط کار نهادهای دولتی و عمومی یک ضرورت است

 

تشکیل شورای ارتقاء سلامت محیط کار نهادهای دولتی و عمومی یک ضرورت است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1336
  • کد خبر : 24016