عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایرنا بهترین حلقه ارتباطی بین مردم، دولت و کارگزاران نظام است


ایرنا بهترین حلقه ارتباطی بین مردم، دولت و کارگزاران نظام است

ایرنا بهترین حلقه ارتباطی بین مردم، دولت و کارگزاران نظام است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با فوق العاده دانستن ظرفیت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در امر اطلاع رسانی، اظهار داشت: ایرنا، بهترین حلقه ارتباطی بین مردم، دولت و کارگزاران نظام است
مهندس عبدالقدیر کریمی در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس با بیان اینکه اخبار و گزارش هایی که توسط خبرنگاران این رسانه رسمی نظام در اقصی نقاط کشور و جهان آماده می شود، دقیق و اطمینان بخش است، تصریح کرد: ظرفیت فوق العاده ایرنا دراطلاع رسانی باید ملکه ذهن مدیران و مردم شود
وی با بیان اینکه هنوز بخش زیادی از مدیران و جامعه با ظرفیت ایرنا آشنا نیستند، افزود: باید از همه ظرفیت ها برای آگاهی بخشی به مدیران و مردم نسبت به قابلیت های فوق العاده ایرنا در امر اطلاع رسانی استفاده کرد .
وی تصریح کرد: شان حاکمیتی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و اطلاع رسانی آن در راستای مصالح و منافع نظام و دولت، استفاده از ظرفیت فوق العاده این رسانه برای آگاهی بخشی و روشنگری به افکار عمومی را به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل کرده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اعلام آمادگی برای همکاری و تعامل متقابل فرمانداری و دیگر دستگاه های دولتی با خبرگزاری جمهوری اسلامی، یادآور شد: ایرنا، عضو مهم و تاثیرگذار خانواده نظام و دولت است.
کریمی با اشاره به نقش و تاثیرگذاری حوزه رسانه بر تصمیم گیری های مدیران، گفت: رسانه ها به مثابه دماسنج عمل می کنند که دمای واقعی جامعه را به حاکمیت، دولت و کارگزاران آن به خوبی منعکس می کنند و این در تصمیم گیری مدیران بسیار موثر است.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی از اقدامات دولت در زمینه های مختلف و نقش ایرنا در این زمینه به عنوان رسانه حاکمیتی نظام ، گفت: فعالیت های ایرنا در این حوزه سبب شده تا دولت در این زمینه چندان مظلوم نباشد.
مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در گنبدکاووس نیز دراین بازدید ضمن تشریح سابقه و رویکردهای خبری این رسانه، گفت: یکی از مشکلات ما آگاهی اندک بخشی از مدیران و بخش زیادی از جامعه نسبت به نقش و جایگاه ایرنا است.
تاج محمد شیری گنبد با اشاره به تعبیر رهبری انقلاب که از ایرنا به عنوان نبض نظام یاد کردند، افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای مصالح نظام و دولت حرکت می کند

ایرنا بهترین حلقه ارتباطی بین مردم، دولت و کارگزاران نظام است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 783
  • کد خبر : 24022