عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته تبلیغات و فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت بندرگز برگزار شد


جلسه کمیته تبلیغات و فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت بندرگز برگزار شد

جلسه کمیته تبلیغات و فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت بندرگز برگزار شد

اولین جلسه کمیته تبلیغات و فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت 1395 در شهرستان بندرگز با حضور اعضاء کمیته در محل شهرداری برگزار شد.

رییس کمیته تبلیغات و فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان بندرگز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت : هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و ارائه اقدام های انجام گرفته از سوی مسوولان به مردم است.

"محمدرضا ذبیحی" اظهار کرد : در هفته ای که بنام هفته دولت نامگذاری شده ، اطلاع رسانی دقیق و درستی از اقدام ها و عملکرد دستگاه های اجرایی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی یادآور شد : باید با تاسی به آرمان های شهدای والامقام نظام در ارائه خدمات مطلوب به مردم و فراهم کردن زمینه رضایت مندی آنها تلاش کرد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرگز ، شفاف سازی و اطلاع رسانی اقدامات و خدمات صورت گرفته در مسیر توسعه و آبادانی شهرستان را مهم ارزیابی کرد و افزود : در این هفته می توان خدمات ارائه شده در نظام اسلامی را به صورت شفاف و دقیق برای مردم بازگو کنیم.

رییس کمیته تبلیغات و فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت بندرگز با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی جامعه گفت : نقش رسانه ها در اطلاع رسانی خدمات دولت بر کسی پوشیده نیست و امید است با همکاری و تعامل رسانه ها بتوان اطلاع رسانی جامع از خدمات انجام شده به مردم ارائه کرد.

در این جلسه ، حاضرین برنامه های هفته دولت ، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

 

جلسه کمیته تبلیغات و فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 614
  • کد خبر : 24038