عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد


پنجمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

پنجمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان باحضور احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول ومسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ دولت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید برای توسعه و عمران شهرستان کارهای خوبی انجام شده است و اینها در شرایطی است که دولت و به تبع آن استان در زمینه برخورداری از اعتبارات عمرانی و سایر اعتبارات با تنگناهای شدید مواجه بوده است.

تجری مفردگفت: هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولین مروری داشته باشند بر کارنامه یکساله خدمت خودشان و گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

فرماندار،پایه های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را اسلام و مردم برشمرد و گفت: خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی، هم ثواب است، هم افتخار و هم وظیفه است و هرکس بهتر بتواند به مردم خدمت کند از این فرصت بهتر استفاده کرده است که ما باید به این مسئله توجه کنیم.

احمد تجری مفرد در این جلسه شهیدان رجایی و باهنر را دو الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد وافزود: هفته دولت بهترین فرصت برای مسوولان اجرایی است که ارتباط خود را با مردم و رسانه های گروهی قوی کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید را منعکس نمایند.

تجری مفرد از مسوولان اجرایی این شهرستان خواست با توجه به سخنان رهبر انقلاب در خصوص معرفی کارهای شاخص و مستند سازی خدمات صورت گرفته و ارائه گزارش بین آحاد مردم جوابگوی مردم باشند. تا امید و آرامش را با بیان خود به جامعه و مردم منتقل کنند.

وی اظهارداشت: باید در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و سال پایانی فعالیت دولت برای بهبود امور اقتصادی بویژه در حوزه اشتغال وتولید و خروج از رکود تلاش نماییم.

فرماندار خاطر نشان کرد:بانک‌ برای تحقق اهداف دولت در جهت خروج شرکت‌های تولیدی از وقفه‌ی تولیدی پشتکار خوبی داشته و باید این پشتکار را تقویت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود میردیلمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول گفت:کتول مجموعه کوچکی است که باموسیقی مقامی خودش درکشورشناخته می شود.

وی افزود:کتاب مقدس ترین میراث الهی در زمین است .

درادامه رییس اداره فرهنگ ارشاد درمورد تکریم ارباب رجوع اظهارداشت:فلسفه وجود یک کارگزارگره گشایی ازکارمردم است درپایان به معرفی سه کتاب پرداخت.

پنجمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .