عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر


برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

 سومین کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان آزادشهر به ریاست حبیب شفائی فرماندار آزادشهر و دکتر فدائی دبیر جلسه و مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر و با حضور اعضاء کارگروه در فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه پیگیری مصوبات جلسه قبل توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر ارائه شد.

ارائه گزارش در خصوص کیفیت و کمیت آب شرب شهرستان آزادشهر ، ارائه گزارش از فعالیتهای بهسازی مسیر رودخانه در داخل شهرستان آزادشهر، و ارائه گزارش فعالیتهای انجام گرفته در خصوص بیماری تب مالت توسط کارشناس واحد بیماریهای شهرستان مطرح شد.

خانم گرزین کارشناس واحد جمعیت و سلامت خانواده با بیان اهداف هفته جهانی شیر مادر در سال2016 گفت: تغذیه با شیر مادر یک عمر سلامتی را برای کودک فراهم می سازد.

بازدید مشترک از وضعیت عرضه یخ در سطح شهرستان با حضور شبکه بهداشت ،نیروی انتظامی و شهرداران بخشهای چشمه ساران ،مرکزی ،ونگین شهر و برگزاری جلسه اختصاصی جهت ساماندهی یخ با حضور ادارات زیربط مصوب شد.

همچنین بحث آبیاری مزارع شالی با فاضلاب خام و تانکرهای فاضلابکش و برگزاری جلسه آموزشی جهت رابطین ادارات در خصوص بیماری تب مالت،بهسازی و زیبا سازی شهر در هفته دولت ،برگزاری جلسه اختصاصی در زمینه سایت زباله شهرستان و ارسال دستوالعملهای جلوگیری از تب مالت و بخشنامه تغذیه با شیر مادراز جمله موضوعاتی بود که در این کارگروه به طور مفصل مورد بحث قرار گرفت و مصوبات و اقدامات لازم جهت رفع موانع پیش رو فراهم شد.

برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

 

برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 773
  • کد خبر : 24086