عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان

به ریاست فرماندار برگزار شد؛

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار و با حضور نمایندگان سازمان برنامه وبودجه استان، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و نمایندگان استانی دستگاه ها در محل فرمانداری برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان گمیشان دراین جلسه باتبریک هفته دولت گفت: مردم ولی نعمت ما هستند ومسئولین تمام تلاش خود را بکاربسته اند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیران دانست و عنوان کرد: ساده زیستی، صداقت و تلاش برای توسعه و رونق از ویژگیهای بارز این شهیدان بود.

نماینده عالی دولت درشهرستان گمیشان با اشاره به تخصیص بودجه حدود160میلیارد ریالی برای توسعه شهرستان گمیشان برای سال جاری اظهار داشت: امسال نسبت به سال قبل 20درصد رشد در تخصیص اعتبار برای شهرستان مشاهده شده است.

ضمیرتوسعه زیرساخت های اقتصادی، خدمات رسانی دربخش های آب وجاده خصوصا جاده بین مزارع ،توسعه آبزی پروری ، گردشگری و عمران شهری و روستایی و کشاورزی و بهداشت و درمان را ازاولویت ها دانست واظهار داشت: نگاه یک نگاه رفع محرومیتی است وهدف توسعه زیربنایی شهرستان است.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: تکمیل جاده دسترسی سیمین شهر به آلتین تخماق، تکمیل جاده کوره سو - ناردانلی، سیمین شهر-ایجاد زمین والیبال ساحلی، تکمیل پروژه های نیمه تمام از قبیل مجتمع فرهنگی و هنری در گمیش تپه و سیمین شهر، سالن رزمی شهر گمیش تپه، ایجاد دفتر هیات های ورزشی، تکمیل مرکز جامع سلامت و پایگاه شهری گمیش تپه، تامین آب و ادامه بهسازی کانال مرکز شهر گمیش تپه، احداث پل عابر پیاده در سیمین شهر، ایجاد خانه صنایع دستی و موزه صید و صیادی و مرمت سه بنای ارزشمند و تاریخی در شهر گمیش تپه و سیمین شهر از مهمترین پروژه هایی بود که در سال 95 برای آنان اعتبار در نظر گرفته شده است.

دراین جلسه بودجه تخصیصی برای ادارات ونهادهای مختلف به نمایندگان آنها اعلام شد.

 

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان

 

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان

 

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 725
  • کد خبر : 24112