عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دولت در گنبد کاووس با میثاق مسئولان با شهدا آغاز شد


هفته دولت در گنبد کاووس با میثاق مسئولان با شهدا آغاز شد

هفته دولت در گنبد کاووس با میثاق مسئولان با شهدا آغاز شد

مسئولان ادارات نهادهای مختلف شهرستان گنبدکاووس در نخستین ساعات اولین روز هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان، برای تداوم راه آنان و تلاش برای تحقق اهداف نظام اسلامی، میثاق مجدد با شهدا بستند
در این آیین که با حضور مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، مسئولان و کارگزاران نظام در شهرستان گنبدکاووس به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند.
مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس با قرائت فاتحه برای شهدا و نیز غبارروبی از مزار شهدای گمنام شهرستان و نثار گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب، بویژه شهدای هشت دفاع مقدس را گرامی داشتند و برای تداوم راه آنها میثاق مجدد بستند.
در این آیین رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در سخنان کوتاهی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، گفت: خدمت به مردم و خلق خدا یکی از بهترین اعمال است و مسئولان نظام جمهوری اسلامی که فرصت خدمتگزاری به مردم را دارند باید قدر این فرصت را بدانند.
حجت الاسلام علی فتحی حمایت از دولت را که حمایت رهبر معظم انقلاب را پشتوانه خود دارد، تکلیف و وظیفه شرعی توصیف کرد و گفت: منافع حمایت همه جانبه از دولت که برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کند، به مردم بر می گردد.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت به مردم توصیف و خاطرنشان کرد: بیان خدماتی که دولت به مردم ارائه می کند از جمله وظایف مسئولان است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این امر تاکید دارند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 748
  • کد خبر : 24260