عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی "جام روستا قهرمان" در شهرستان گالیکش افتتاح شد

به مناسبت دومین روز هفته دولت و با حضور فرماندار:

اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی "جام روستا قهرمان" در شهرستان گالیکش افتتاح شد

اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی "جام روستا قهرمان" در شهرستان گالیکش افتتاح شد

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش اولین دوره المپیاد ورزشی «جام روستا قهرمان» با حضور حسن خسروی فرماندار، بخشداران شهرستان، قاسم برزمینی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و روسای ادارات و نهادهای تابعه شهرستان گالیکش در روستای صادق آباد(مرکز بخش لوه) این شهرستان آغاز گردید.

حسین نصیری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش ضمن خیرمقدم گویی و خوشامد به حاضرین عنوان داشت: نخستین دوره المپیاد ورزشی"جام روستا قهرمان" همزمان با سایر شهرستانهای استان گلستان با حمایتهای فرماندارشهرستان گالیکش و بخشداران و مشارکت دهیاران در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 30 تیم روستایی در قالب تیمهای 5گانه در رشته های فوتسال،والیبال و طناب کشی در بخش آقایان و رشته های طناب کشی و آمادگی جسمانی در بخش بانوان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان روستای قهرمان به عنوان نماینده شهرستان گالیکش در بخش استانی مسابقات حضور خواهند داشت.

حسن خسروی فرماندار گالیکش با حضور در این مراسم گفت: برگزاری مسابقات "جام روستا قهرمان" از جمله اقدامات مهم دولت میباشد که برگزاری اینگونه مسابقات در روستاها، ترویج و معرفی بازیهای بومی و محلی را در پی خواهد داشت و در حوزه مسائل تربیتی کارکرد و تأثیر بسیار مهمی دارد، توجه به امرورزش و جوانان بخصوص در سطح روستاها و برگزاری این همایشها موجب شادی و نشاط بیشتر در زندگی مردم میشود چرا که همه از وجود شادابی و نشاط در ورزش باخبر هستند و بر همین اساس سعی ما بر این است که قشرهای مختلف مردم به ورزش روی آورند.

وی بیان داشت: ورزش قدردانستن سلامتی است و سلامتی هدیه ای الهی است که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها راه حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.

خسروی از پتانسیل بالای بخش لوه در امر ورزش یاد کرد و با توجه به برگزاری چندین دوره مسابقات فرهنگی-ورزشی  در سطح بسیار مطلوب در صادق آباد،از این روستا بعنوان قطب ورزش شهرستان نام برد.

قاسم برزمینی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان هدف از برگزاری این المپیاد فرهنگی ورزشی را ایجاد شور و نشاط، رقابت سالم، استعداد یابی و شناسایی نخبه های ورزش روستا، رونق و توسعه فرهنگ ورزش، غنی کردن اوقات فراغت، مبارزه با اعتیاد مواد مخدر و... در روستاها عنوان نمود. وی همچنین اظهار داشت اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی جام روستا قهرمان در دو بخش شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد که بر این اساس مرحله شهرستانی آن همزمان با هفته دولت در سایر شهرستانهای استان آغاز گردید و پس از شناسایی روستاهای قهرمان در هر شهرستان، مرحله استانی این المپیاد از 6 مهرماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری و استانی در مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز و در هفته تربیت بدنی خاتمه خواهد یافت.

اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی "جام روستا قهرمان" در شهرستان گالیکش افتتاح شد

 

اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی "جام روستا قهرمان" در شهرستان گالیکش افتتاح شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 999
  • کد خبر : 24351