عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میگو و ساحل اولویت های توسعه ای شهرستان است

فرماندار گمیشان در دیدار وزیر کشور با علما وروحانیون غرب استان عنوان کرد:

میگو و ساحل اولویت های توسعه ای شهرستان است

میگو و ساحل اولویت های توسعه ای شهرستان است

فرماندار گمیشان در دیدار وزیر کشور با علما وروحانیون غرب استان و مراسم فازغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه اعظمی گمیشان اظهار کرد: میگو وتوسعه گردشگری با استفاده از ظرفیت های سواحل شهرستان از الویت های توسعه ای منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛"امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان که در حضور وزیر کشور سخن می گفت، بیان داشت: همت والای مردمان سخت کوش و مرزدار شهرستان ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش علما در منطقه اضافه کرد: علما و روحانیون منطقه چه در گذشته و چه در حال همواره در راستای حفظ و صیانت از ارزش های دینی و نظام اسلامی تلاش می کنند.

ضمیر ضمن تقدیر از نگاه توسعه محور مسئولین خاطر نشان کرد: اسناد بالا دستی و توسعه ای شهرستان های استان با همت و مدیریت استاندار گلستان تدوین شده است.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدمت شهر گمیش تپه افزود: شهر گمیش تپه یکی از شهرهای قدیمی است که در سال 1309 تاسیس شده و لازم است نگاه ویژه ای برای عمران و آبادانی شهرهای شهرستان انجام شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان ادامه داد: بر اساس تاکیدات وزیر کشور اقدام شهرستان در مقابله و مبارزه با مواد مخدر اشتغال محور بودن جلسات است.

وی همچنین با اشاره به مباحث اجتماعی شهرستان اذعان داشت: در 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12/7درصد افزایش ازدواج و 17 درصد کاهش طلاق ثبت شده است و این نشان از تاثیر و حضور علما و روحانیون منطقه و اقدامات دولت تدبیر و امید در جامعه است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود اعتبارات ویژه عمرانی برای روستاها و شهرها و همچنین اجرای طرح هادی روستاها را از وزیر کشور درخواست کرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 704
  • کد خبر : 24400