عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهار واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد


چهار واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد

چهار واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد

مراسم بهره برداری و تحویل چهار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری ویژه، مدیر کمیته امداد و برخی مسئولان این شهرستان آغاز شد.
دراین مراسم که و به صورت متمرکز در محله خالدنبی شهر گنبدکاووس برگزار شد، سه واحد مسکونی در روستاهای حاجیلر قلعه، سلاق نوری و قوینلی و یک واحد مسکونی دراین شهر تحویل مددجویان شد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در این مراسم با قدردانی از خدمات کمیته امداد دربخش های مختلف ازجمله مشارکت دراحداث واحدهای مسکونی برای مددجویان، گفت: امروز دولت، همت خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان جزم کرده است.
احمد دستمرد افزود: امسال دولت در ایام هفته دولت درمجموع 208 طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزا را با اعتباری افزون بر 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 432 نفر در گنبدکاووس افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح دیگر را نیز آغاز کرد.
وی، رضایت مردم را بالاترین پاداش برای مسئولان دانست و اضافه کرد: امروز همه کارگزاران و مدیران نظام و دولت باید عزم خود را برای خدمت بیشتر به مردم جزم و موجبات رضایتمندی آنان را بیش از پیش فراهم نمایند.
مدیر کمیته امداد گنبدکاووس نیز دراین مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این نهاد برای احداث هر واحد مسکونی با زیربنای 75 مترمربع درمناطق روستایی مبلغ 100 میلیون ریال و در مناطق شهری مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.
حسین شکورزاده افزود: بخشی از هزینه های احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت خیرین محلی و درمناطق روستایی نیز علاوه بر کمک های خیرین، از محل تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین می شود.
وی گفت: کمیته امداد گنبدکاووس درسال گذشته در احداث 20 واحد مسکونی درمناطق روستایی و 12 واحد درمناطق شهری مشارکت داشته است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 851
  • کد خبر : 24659