عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از استعدادها و اندیشه های بانوان و جوانان برای پیشرفت بیشتر جامعه استفاده شود


از استعدادها و اندیشه های بانوان و جوانان برای پیشرفت بیشتر جامعه استفاده شود

از استعدادها و اندیشه های بانوان و جوانان برای پیشرفت بیشتر جامعه استفاده شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : زمینه ای باید فراهم شود تا از استعدادها و اندیشه های بانوان و جوانان برای پیشرفت هر چه بیشتر جامعه استفاده شود.

"علی اصغر میرزایی" در همایش هم اندیشی بانوان و جوانان شهرستان بندرگز از بانوان بعنوان محور خانواده و از خانواده بعنوان محور اجتماع یاد کرد و افزود : اگر نگاه اجمالی به زنان موفق داشته باشیم شاید در نگاه کلی این برداشت وجود داشته باشد که بعضی از مشاغل یا فعالیت ها مربوط به مردان است.

وی اظهار داشت : قالب توانمندی ها که در مردان سراغ داریم در بانوان هم وجود دارد و بانوان باید خودشان را باور کنند.

این مقام مسوول به نقش بانوان در عرصه های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت : حضور بانوان در حوزه تولید ، مدیریت ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و علمیانکار ناپذیر است.

میرزایی اضافه کرد : در حوزه سلامت نقش بانوان بسیار تاثیرگذار بوده و هر چند شاید بر اساس ویزگی های خاص بانوان خود آسیب پذیرتر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های ویژه دولت و فعالیت دفتر امور زنان استانداری گفت : برنامه های مختلفی به ویژه در خصوص پیشگیری از آسیب پذیری بانوان در دستور کار قرار دارد و با فعالیت مراکز مشاوره در مسائل مربوط به آموزش بانوان و توانمندسازی خانواده برنامه های متعددی اجرایی شده و باید سهم شهرستان را در این برنامه ها مطالبه کنیم تا شهرستان از برنامه های پیش برنده امور در حوزه بانوان عقب نماند.

فرماندار بندرگز با اشاره به قوانین و مقررات دفاع از حقوق بانوان اظهار داشت : هر قشری اگر به حقوق قانونی خودش آشنا باشد قطعا می تواند از حق خود دفاع کند.

میرزایی ادامه داد : در دفاع از حقوق زنان قلمها زده شد و تحلیل ها و بررسی هایی صورت گرفته و با ارتباط با فرهیختگان و بزرگان می توان با ساماندهی امور وضعیت را مطلوب تر کرد.

این مقام مسوول تصریح کرد : در حوزه تولید و اشتغال باید نقش زنان را مهم ببینیم و واقعا هم اینگونه است.

میرزایی با اشاره به فعالیت های متعدد بانوان در هفته دولت در زمینه آموزشی ، تربیتی ، ورزشی و برگزاری نمایشگاه گفت : با حضور فعال در عرصه های اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی ، توانمندی و قابلیت ها بروز و ظهور خواهد داشت.

وی بر فعالیت تشکل های حوزه بانوان و افزایش سطح مشارکت آنان تاکید کرد و گفت : در قالب دسته جات منظم ، مشخص و تخصصی درجات و رتبه ها نمایان خواهد شد.

فرماندار بندرگز اضافه کرد : ساماندهی در حوزه اجتماعی ، تربیتی ، ورزشی ، هنری ، سیاسی و فرهنگی و شناسایی استعدادها و ظرفیت افرادی که علاقه مند همکاری هستند جزو اولویت ها لحاظ گردد.

میرزایی اظهار داشت : مشارکت فعال بانوان و جوانان در عرصه های مختلف تمرین و مانور در حوزه های مدیریتی محسوب خواهد شد.

در این همایش از بانوان و جوانان نمونه و فعال شهرستان بندرگز تجلیل و قدردانی شد.

از استعدادها و اندیشه های بانوان و جوانان برای پیشرفت بیشتر جامعه استفاده شود

 

از استعدادها و اندیشه های بانوان و جوانان برای پیشرفت بیشتر جامعه استفاده شود

 

از استعدادها و اندیشه های بانوان و جوانان برای پیشرفت بیشتر جامعه استفاده شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 667
  • کد خبر : 24852