عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلیس حافظ نظم ، امنیت و آسایش مردم است

فرماندار بندرگز :

پلیس حافظ نظم ، امنیت و آسایش مردم است

 فرماندار شهرستان بندرگز گفت : پلیس در کشور ما حافظ نظم ، امنیت و آسایش مردم و جلوگیری کننده از آسیب ها و ناهنجاری ها در جامعه است .

علی اصغر میرزایی در نشست با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بندرگز افزود :  فعالیت های نیروی انتظامی قابل ستایش است و امنیت ما مدیون فدا کاری شبانه روزی شما است .

وی با تاکید بر داشتن رفعت و مهربانی و برخورد مناسب با مردم ، اظهار داشت : نیروی انتظامی با اقتدار کامل و کمترین امکانات به صورت شبانه روزی برای برقراری آسایش مردم تلاش می کند و مردم هم قدردان تلاش های این نیرو هستند.

رییس شورای تامین بندرگز، به جنگ نرم دشمن و توطئه های آنان اشاره کرد و گفت : با هوشیاری بیش از پیش باید درخنثی کردن توطئه های دشمنان تلاش شود .

میرزایی به جایگاه و منزلت پلیس جمهوری اسلامی ایران در دل مردم اشاره کرد و یاد آور شد : پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی یکی از بزرگترین وظایف نیروی انتظامی است .

وی مقابله با جرم را از وظایف پلیس خواند و افزود : ایجاد امنیت عمومی از وظایف مهم پلیس است و بایستی مسائل و مشکلات جرائم ریشه یابی شود .

فرماندار بندرگز همچنین از همراهی ، همدلی و پشتیبانی خانواده های پرسنل نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد .

سرهنگ علی اکبر خرمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرگز نیز در این نشست ضمن بیان گزارش از فعالیت های این نیرو به تشریح برنامه های هفته ناجا در این شهرستان پرداخت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1431
  • کد خبر : 2508