عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار و مدیر کل کمیته امداد استان از منازل سیل زدگان دنگلان


بازدید فرماندار و مدیر کل کمیته امداد استان از منازل سیل زدگان دنگلان

بازدید فرماندار و مدیر کل کمیته امداد استان از منازل سیل زدگان دنگلان

 به گزارش روابط عمومی فرماندار کردکوی، با حضور مجتبی جمالی فرماندار ، حسین پور مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان و روحانی فر بخشدار و روسای ادارات بنیاد مسکن و کمیته امداد شهرستان از وضعیت چگونگی کمک رسانی به اسیب دیدگان سیل 17 شهریور سال 95کردکوی از روستای سیل زده دنگلان بازدید کردند .

 در این بازدید ها فرماندار کردکوی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده از سوی دستگاه های مربوطه بویژه ادارات حمایتی جهت کمک رسانی بر ضرورت واگذاری تسهیلات کم بهره و در صورت امکان وام های بلاعوض به منظور باز سازی منازل مسکونی اسیب دیده مردم روستاهای سیلزده ی 17 شهریور95 تاکید کرد خواستار چگونگی پیگیری و جذب اعتبارات و هدایت کمک رسانی درسطح شهرستان از سوی کمیته امداد حضرت امام (ره) استان شد .

 در ادامه بازدید هر یک از مسئولان ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد شهرستان با ارائه گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص برآورد خسارات و کارشناسی های صورت گرفته از وضعیت اسفبار بوجود امده در روستا های اسیب دیده گزارشی ارائه نمومدندافزودند: مجموع منازل مسکونی خسارت دیده 489 مورد بوده که بیش از 30 واحد ان احداثی و مابقی ان نیازمند تعمیرات است که خسارت مالی ناشی از این سیل را بیش از 2198 ملیون ریال دانستند. .

 در پایان این بازدید؛ مهندس حسین پور مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان گلستان ضمن ابراز همدردی با مردم سیلزده وهمراهی و همکاری با مدیریت بحران شهرستان از واگذاری تسهیلات کم بهره به مددجویان تحت پوشش و همچنین آسیب دیدگان مستحق و محروم برای آغاز عملیات ساخت و تعمیرات منازل مسکونی خبر داد گفت رسیدگی به سیل زدگان این شهرستان در اولویت کمیته امداد استان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1029
  • کد خبر : 25149