عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عاشورا یک حادثه نیست تمام معارف الهی در عاشوراست

استاندار گلستان:

عاشورا یک حادثه نیست تمام معارف الهی در عاشوراست

عاشورا یک حادثه نیست تمام معارف الهی در عاشوراست

دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در جمع عزاداران حسینی در مسجد جعفری رامیان واقعه عاشورا را تنها یک حادثه ندانسته و گفت: عاشورا تمام اسلام است و تمام معارف الهی را می توان در عاشورا یافت.

وی در ادامه افزود: نجات بخشی بشریت در مکتب امام حسین (ع) است و برای درک معارف کربلا باید تلاش نموده و اسلام را در کربلا جستجو نمائیم.

دکتر صادقلو خاطر نشان کرد: کوچکترین تلاش برای درک معارف کربلا اگر از روی اخلاص باشد باعث بزرگترین نتایج خواهد شد و بزرگترین مدلهای انقلابی گری را در دانشگاه کربلا میبینیم و اگر بشریت امروز از مدلهای انقلابی کربلا الگوگیری نماید هرگز وارد چالشهای دنیوی نخواهد شد.

استاندار گلستان رابطه امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را رکورد شکن معنویت و صفا دانسته و تصریح نمود: بیت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تاریخ سازی و نقش آفرینی بی همتاست و زینب (س) اخلاق و منش،معنویت و مصونیت از گناه و محبوبیت امام حسین (ع) را دیده و از این رو بالاترین رابطه ها رو آفریدند.

دکتر صادقلو حضرت زینب (س) را قران ناطق بشریت برشمرد که قرآن ناطق مقدمه قرآن کاتب بوده و حضرت زینب (س) با ایستادگی در دو میدان ابن زیاد و یزید امانتدار نهضت بزرگ عاشورا شد.

عاشورا یک حادثه نیست تمام معارف الهی در عاشوراست

 

عاشورا یک حادثه نیست تمام معارف الهی در عاشوراست

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 719
  • کد خبر : 26079