عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان


تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان

تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان

چهارمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار رامیان و با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

مهندس صادقلو فرماندار در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدا... و یاران باوفایش گفت: عاشورا گرچه یک روز بود، اما دامنه تاثیر آن تا ابدیت کشیده شد و چنان در عمق وجدانها و دلها اثر گذاشته که همه ساله دهه محرم و بویژه عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی(ع) می گردد و همه، حتی غیر شعیه، در مقابل عظمت روح آن آزادمردان تعظیم می‌کنند و امیدوارم بتوانیم استفاده معنوی کافی و وافی را از این ایام ببریم.

در ادامه فرماندار رامیان هدف از برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی را ارتقاء سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی سطح شهرستان و تعامل دستگاهها و ارگانهای زیربط در رابطه با سلامت و امنیت غذایی شهرستان عنوان نمود و به پیگیری هر چه بیشتر مصوبات تاکید نمود.

در ادامه موضوع آب شرب روستای ویرو  که یکی از مصوبات جلسه قبل بود توسط مهندس صادقلو مطرح گردید و مشخص شد با توجه به پیگیریهای بخشداری مرکزی و اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان و انجام زیرساختها در هفته آتی با نصب کنتور مشکل آب شرب بهداشتی این روستا حل خواهد شد.

بازنگری علائم ایمنی در نقاط حادثه خیز شهرستان و نصب چراغهای استاندارد و مدیریت سرعت و ترافیک راهها ،خط کشی محورهای مواصلاتی و تعمیر و مرمت راهها و فعال نمودن کمیسیون بند 20 شهرداریها از دیگر مصوبات جلسه قبل بود .

پیگیری مسائل بهداشتی مدارس در جلسات اولیاء و مربیان و همکاری ادارات  جهت حل مسائل بهداشتی مدارس، بهسازی محیط روستاها و نجات مادران باردار در مناطق صعب العبورشهرستان با توجه به فصل سرما و پیگیری سایت فرود بالگرد  از جمله مصوبات جلسه کارگروه و امنیت غذایی شهرستان رامیان بود.

سعیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در این جلسه همکاری ادارات را در خصوص حل مسائل بهداشتی شهرستان نسبت به سال قبل بیشتر عنوان نمود و بیان نمود تا کنون کلیه مصوبات جلسات قبل اجرایی شده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 697
  • کد خبر : 26121