عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان گمیشان برگزار شد


جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان با حضور فرماندار، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل هماهنگی اموراقتصادی،دفتر امور روستایی وشوراهای استانداری و مدیریت بحران استان برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان در این جلسه فلسفه عاشورا را آگاهی بخشی دانست و افزود: امام حسین(ع) برای ترویج دین مبین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده بود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان اضافه کرد: موانع و مشکلات برنامه های توسعه ای در شهرستان باید با مشارکت وهمکاری همه جانبه رفع گردد.

فرماندار گمیشان ادامه داد: مشارکت مردم در کنار تسهیلات ویژه ای که دولت تدبیر و امید جهت برون رفت از مشکلات و توسعه مناطق مرزنشین در نظر گرفته است می تواند زمینه ساز رشد و توسعه باشد.

ضمیر در بخش دیگری از سخنان خود برنامه محور بودن را رمز موفقیت وپیشرفت عنوان دانست و تصریح کرد: آبزی پروری اولین و مهمترین برنامه توسعه ای شهرستان در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود اذعان داشت: استفاده از شرکت های تعاونی و فعال شدن کارگروه های تخصصی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی می تواند گره گشای مشکلات منطقه باشد.

فرماندار گمیشان در پایان بر استفاده از مزیت های منطقه ای، تسهیلات ویژه دولت،استفاده از ظرفیت های ناحیه مقاومت بسیج در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و مشارکت همه جانبه مردم تاکید کرد.

در این جلسه نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل هماهنگی امور اقتصادی،دفتر امور روستایی و شوراها و مدیریت بحران استان به بیان برنامه ها و طرح های اولویت دار مجلس و دولت و استفاده از توان و ظرفیت های منطقه ای در جهت اجرایی نمودن برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه بخشداران، مسئولین دستگاه های امنیتی، اداری و بانک های عامل، شهرداران ، دهیاران، روسای شوراها شهرها و روستاهای شهرستان نیز حضور داشتند.

 

جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان گمیشان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 830
  • کد خبر : 26193