عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقشه فرهنگی و اجتماعی گرگان تدوین شود


نقشه فرهنگی و اجتماعی گرگان تدوین شود

نقشه فرهنگی و اجتماعی گرگان تدوین شود

فرماندار گرگان در کارگروه فرهنگی واجتماعی در شهرستان گفت :در مرکز استان امکانات ورزشی و فرهنگی بسیاری وجود دارد که درصورت هماهنگی بین دستگاه ها و استفاده درست از آن ها برخی از آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

وی در جمع مدیران بر ضرورت تدوین نقشه فرهنگی و اجتماعی گرگان تأکیدشود.

دکتر حسینی در ادامه گفت : حضور ادارات شهرستان وامکانات مادی و معنوی آن ها در تمامی مناطق گرگان برای مردم قابل لمس باشد.

فرماندار گرگان سپس افزود : 20 دستگاه حوزه فرهنگی و اجتماعی در گرگان کار می کنند ولی هنوز دچار آسیب های فرهنگی واجتماعی هستیم و این شایسته مردم گرگان نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: آسیب های اجتماعی شاخص گرگان شناسایی شود و با بررسی عملکرد سایر استان ها موفق در بر طرف کردن این مسائل برنامه های بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدت تدوین وارائه شود .

دکتر حسینی سپس افزود : این طرح باید توسط همه روسای وکارشناسان دستگاه های فرهنگی واجتماعی و دانش آموختگان این حوزه تدوین شود.

وی سپس تصریح کرد:دستگاه های اجرایی شهرستان باید بدنبال این باشند نقش خود را در این برنامه ها پر رنگ کنند.

دکتر حسینی سپس افزود : همه روسای ادارات به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث خانواده توجه جدی داشته باشند و برنامه های خود را در این راستا ارائه کنند .

سید محسن کاظمی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در ادامه گفت :به همین منظور این کارگروه به دو بخش فرهنگی اجتماعی تقسیم شده است .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان در ادامه گفت: این تقسیم بندی به جهت هم افزایی بیشتر دستگاه زیر مجموعه صورت گرفته است.

وی در ادامه تشریح کرد: برای بهبود وضعیت فرهنگی وکاهش آسیب های اجتماعی با تقسیم فوق بصورت تخصصی گام بر میداریم واین مهم نیازمند توجه جدی تمامی اعضای کارگروه به این موضوع است .

وی در پایان تاکید کرد : ادارات گرگان برنامه فرهنگی و اجتماعی را بر اساس مناسب های ملی ومذهبی تنظیم و بصورت فصلی ارسال کنند تا در اجرای برنامه های بلند دچار مشکل نشویم .

نقشه فرهنگی و اجتماعی گرگان تدوین شود

 

نقشه فرهنگی و اجتماعی گرگان تدوین شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 647
  • کد خبر : 26426