عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا

به ریاست فرماندار برگزار شد:

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا

 جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا در خصوص بررسی وضعیت واحد تولیدی صبا نور به ریاست "الیاس هیوه چی"فرماندار و با حضور اعضاء این ستاد و مدیران این واحد صنعتی در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اظهار داشت:حمایت از واحدهای تولیدی و جلو گیری از تعطیلی آنها و بررسی علل رکود یا توقف واحدهای تولیدی و همچنین رفع موانع مربوط به اشتغال و بررسی اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی اولویت اول این کار گروه است و وظیفه ماست که مشکلات تولید کنندگان را پیگیری و مرتفع نمائیم.

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت:دولت تدبیر و امید با تمام توان خود به خدمت رسانی و همکاری با صاحبان صنایع در راستای اشتغالزایی هر چه بیشتر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اهتمام داشته تا مشکلات تولید کنندگان را رفع نماید.

 این مقام مسئول همچنین خواستار متمرکز نمودن حسابهای واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آق قلا در بانکهای عامل و ارتقاء رتبه بانکی شهرستان و بکارگیری و استفاده از نیروهای بومی به لحاظ بهره مندی افراد جویای کار در راستای اشتغالزائی شد.

 گفتنی است شرکت صبا نور گلستان در مهر ماه سال 1391 مجوزهای لازم برای تولید لامپهای کم مصرف را اخذ کرده،و در اسفند ماه سال 1392 اولین پارت مواد اولیه از کشور چین وارد و با 5 نفر نیروی خط تولید و 2 نفر اداری آغاز به کار کرد.در سال 1393 با 30 درصد ظرفیت اسمی تولید فعالیت نمود،این شرکت در حال حاضر با 38 نفر نیروی تولید و 15 نفر نیروی اداری مشغول به فعالیت می باشد.با توجه به امکان استفاده از اعتبارات اسنادی ارزی پس از برجام و همچنین تسهیلات رونق تولید پیش بینی می شود میزان تولید محصولات این شرکت طی سال جاری به حدود 5/2 میلیون عدد لامپ افزایش یابد.

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 797
  • کد خبر : 26456