عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان شهرستان ترکمن برگزار شد

  جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان شهرستان ترکمن  با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، شهردار و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به اهمیت یوم ا.. 13 آبان گفت: 13 آبان یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب ماست. شهادت دانش آموزان و دانشجویان در این روز  و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ کشور ماست و این ایام و تقارن هایی که با آن همراه است، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام خمینی (ره)، در سرنوشت انقلاب و نظام نقش بزرگ و برجسته ای دارند لذا پاسداشت و گرامیداشت این ایام بر همه ما واجب است.

وی افزود: مردم ایران با جان و دل از نظام و انقلاب محافظت می کنند اما در کنار آن، این ایام و مناسبتها بایستی بخوبی و مشهود برگزار شود تا مبادا دشمن و مخالفین نظام بپندارند که در کاهش ارزش های انقلاب و نظام اسلامی به موفقیت دست یافته اند.

فرماندار تصریح کرد: بزرگداشت این ایام از وظایف مهم و ذاتی همه مسئولین و تکلیف شهروندی برای آحاد مردم ایران اسلامی و شهرستان است لذا همه مسئولین تلاش کنند با همکاری و همدلی این راهپیمایی به شکلی درست و در خور شان شهرستان برگزار شود و شاهد حضور گسترده مردم در صحنه راهپیمایی باشیم.

گفتنی است  مقرر گردید راهپیمایی یوم ا.. 13 آبان روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح از محل اداره آموزش و پرورش شهرستان شروع و به مقصد شهدای گمنام شهرستان ختم خواهد شد.

جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .